  • 1. Data: 2009-03-11 19:03:36
    Temat: Play - dwa pytania
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Witam,
    jako nowy uzytkownik play chcialbym dowiedziec sie dwoch rzeczy:
    1. Czy mozna jakos wlaczyc przychodzenie po kazdym polaczeniu smsow o
    dlugosci polaczenia i stanie konta (cos a'la pop lub simplus)
    2. Czy mozna cos wpisac przed numer typu *costam48500123456 zeby
    jednorazowo ukryc pokazywanie numeru

    Pozdro

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 2. Data: 2009-03-11 20:59:24
    Temat: Re: Play - dwa pytania
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:Xns9BCBCC10178B0YOOSEPH@193.42.231.152, *Yooseph* wrote:

    > 2. Czy mozna cos wpisac przed numer typu *costam48500123456 zeby
    > jednorazowo ukryc pokazywanie numeru

    sprawdz
    #31#nrtel ukrycie
    *31#nrtel pokazanie
    jak zadziala to zadziala. :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-03-11 23:22:18
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia Œr 11 mar 2009 21:59:24 w
    <news:gp98r2$p34$1@atlantis.news.neostrada.pl> "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał(a):

    > sprawdz
    > #31#nrtel ukrycie
    > *31#nrtel pokazanie
    > jak zadziala to zadziala. :)

    Zadzialalo, dzieki.
    Jeszcze jedno pytanie - nie moge nigdzie znalesc numeru na ktory sie
    wysyla sms w opcji 'sms email' ktos zna?

    yooseph&gazeta,pl,nospam