  • 1. Data: 2010-02-15 09:15:49
    Temat: czy sa ograniczenia wjazdu do amsterdamu starym autem?
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Nie umiałem wyguglać, a potrzebuję informacji, czy w Amsterdamie są
    ograniczenia w poruszaniu się samochodami nie spełniającymi jakichś tam
    norm? Czy są jakieś strefy, jeśli tak to jak oznaczone? Chodzi o 14-letniego
    golfa tdi.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2010-02-15 15:41:53
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > ograniczenia w poruszaniu się samochodami nie spełniającymi jakichś tam
    > norm? Czy są jakieś strefy, jeśli tak to jak oznaczone? Chodzi o

    Ograniczeń nie ma, ale 2 dni parkingu w centrum kosztują tyle ile to auto
    jest warte :P

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]