  • 1. Data: 2010-02-15 09:29:58
    Temat: Punto II 1.9 JTD ubytek płynu chłodniczego
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Witajcie
    Po wymianie termostatu mam dziwne objawy a dokładniej ubywa mi płynu.
    Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że ubędzie lekko poniżej
    minimum i tak się utrzymuje. Przejechałem już od tego okresu 30tyś,
    wycieków nie widać zwłaszcza teraz jak pogoda jest jaka jest i wszystko
    jest mokre. Co jakiś czas robię dolewkę ale niestety znowu ubywa.
    Ma ktoś jakieś pomysły? Przecież gdyby była gdzieś dziura albo coś
    takiego to by ubywało więcej niż tylko lekko poniżej minimum. Silnik
    rozgrzewa się prawidłowo i trzyma temperaturę, termostat oryginalny.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-02-15 10:25:39
    Temat: Re: Punto II 1.9 JTD ubytek płynu chłodniczego
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-15 09:29, krzysiek82 wrote:

    > Ma ktoś jakieś pomysły?

    Nalezy wymienic silnik.

  • 3. Data: 2010-02-15 19:20:03
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Ma ktoś jakieś pomysły?

    Kup za 10 zł uszczelniacz do chłodnic, wlej do zbiorniczka i postępuj wg
    wskazówek na opakowaniu.

  • 4. Data: 2010-02-15 22:40:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > takiego to by ubywało więcej niż tylko lekko poniżej minimum. Silnik
    > rozgrzewa się prawidłowo i trzyma temperaturę, termostat oryginalny.

    Odpowietrz go, że tak powiem, książkowo. To samo miałem w Lagunie. Po
    prawidłowym odpowietrzeniu, poziom jest ok.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-02-16 09:14:17
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał pisze:
    > Kup za 10 zł uszczelniacz do chłodnic, wlej do zbiorniczka i postępuj wg
    > wskazówek na opakowaniu.

    na wiosnę wymienię chłodnicę i wszystkie węże, a na razie musi byc jak
    jest :/

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-02-16 11:05:23
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Odpowietrz go, że tak powiem, książkowo. To samo miałem w Lagunie. Po
    > prawidłowym odpowietrzeniu, poziom jest ok.

    mam identyczny problem co krzysiek - plyn chlodniczy musi gdzies znikac -
    przeciez nie teleportuje sie ze zbiornika:/
    odpowietrzenie nic tu raczej do rzeczy nie ma - temperatura trzymana dobrze,
    ogrzewanie dziala znosnie:/

  • 7. Data: 2010-02-16 13:55:08
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał Gut pisze:
> [...]
    > przeciez nie teleportuje sie ze zbiornika:/
    > odpowietrzenie nic tu raczej do rzeczy nie ma - temperatura trzymana dobrze,

    w wycieków żadnych nie widać, zresztą teraz jak wszystko upaprane
    śniegiem ciężko coś zauważyć, poza tym wszystko szczelnie pozakrywane
    osłonami. Na wiosnę pewnie trzeba będzie wymienić chłodnicę chociaż
    zaczęło się dopiero po wymianie termostatu więc wyjątkowy zbieg
    okoliczności by musiał być, ktoś mi jeszcze podpowiedział, ze może
    puszczać zbiorniczek wyrównawczy od spodu sprawdzę ten trop ale chyba
    mało prawdopodobny jest.

    --
    krzysiek82