  • 21. Data: 2011-03-24 12:57:42
    Temat: Re: SkrzyĹźowanie - pytanie
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-24 12:27:22 Krzysiek Kielczewski

    http://kut.as/2uy

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2011-03-24 14:04:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > http://kut.as/2uy

    Przecież przy skrzyżowaniu z Wita Stwoszą są dwa wyznaczone pasy ruchu,
    jeden do skrętu w lewo, drugi do jazdy prosto. Co to ma wspólnego z
    omawianą sytuacją?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2011-03-24 14:53:18
    Temat: Re: SkrzyĚźowanie - pytanie
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-24 14:04:22 Krzysiek Kielczewski

    > Przecież przy skrzyżowaniu z Wita Stwoszą są dwa wyznaczone pasy
    > ruchu, jeden do skrętu w lewo, drugi do jazdy prosto.

    Chodzi o szeroki pas jezdni nieco wcześniej, od skrzyżowania
    Wilanowskiej z Puławską, a do momentu zaczęcia się pasa do skrętu w
    lewo w Wita S. "Tom N" pytał, przypomnę, ile tam widzisz pasów ruchu.
    Zatem, ile?

    Następnie zapytał, niezbyt dokładnie więc doprostuję, co będzie jeśli
    dwa równolegle jadące tamtędy samochody zechcą skręcić w lewo w Wita S.
    -- który wg PoRD może jako pierwszy zająć pas do skrętu w lewo?

    > Co to ma wspólnego z omawianą sytuacją?

    Przeczytaj do czego konkretnie odnosił się "Tom N" zadając swoje
    pytanie do linkowanego kawałka mapy, wszystko stanie się jasne.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2011-03-24 15:20:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Przeczytaj do czego konkretnie odnosił się "Tom N" zadając swoje
    > pytanie do linkowanego kawałka mapy, wszystko stanie się jasne.

    Teraz mówicie o zmiania pasa ruchu na prostej drodze. I to jest
    dokładnie opisane w przepisach.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2011-03-24 15:37:34
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-24 15:20:46 Krzysiek Kielczewski

    > Teraz mówicie o zmiania pasa ruchu na prostej drodze.
    > I to jest dokładnie opisane w przepisach.

    To nie jest odpowiedź na pytania postawione przez "Tom N".

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2011-03-24 15:44:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > To nie jest odpowiedź na pytania postawione przez "Tom N".

    DWA.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2011-03-24 17:54:21
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Krzysiek Kielczewski napisal:

    > DWA.

    W takim razie nie rób innym wody z mózgu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2011-03-24 18:21:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > DWA.

    To wracamy do pytania zadanego przez Myjka oraz Twojej odpowiedzi, co było
    podstawą mojego pytania o ilość pasów we wskazanym miejscu:

    <q>
    > Taka, że jak są pasy to zmieniając pas musisz ustąpić pierwszeństwa
    > pojazdowi, który się na nim znajduje.
    </q>

    To jak to jest z tym ustępowaniem? Są malunki musisz ustąpić, brak malunków
    możesz kasować przeciwnika...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 29. Data: 2011-03-24 18:32:10
    Temat: Re: Skrzyżowanie - pytanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Nie zaprzeczam.

    Czyli się zgadzasz ze poniżej zaprzeczasz ;P

    > Mieszasz dwie sprawy. Może zająć lewy pas. Tak samo jak na skrzyżowaniu
    > ze znakiem D-1 możesz pojechać prosto przed smochodami z
    > podporządkowanej i masz pierwszeństwo.

    To w lewo już nie mam pierwszeństwa w układzie jak opisałeś? Robi się coraz
    ciekawiej :O

    > Jednocześnie w obu tych
    > przypadkach art. 3 nakłada na Ciebie obowiazek uniknięcia kolizji.

    Znaczy *mógłby* pojechać gdyby było pusto, ale nie jest, więc nie może -- o
    czym pisałem.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 30. Data: 2011-03-24 18:33:57
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > To nie jest odpowiedź na pytania postawione przez "Tom N".

    Jak najbardziej jest.

    Pierwszeństwo zajęcia pasa do skrętu w lewo ma ten, kto jechał lewym
    pasem. Bo ten, kto jechał prawym pasem, musi najpierw zmienić pas na
    lewy, więc przepuszcza jadący tym pasem samochód.

    Ale zboczyliśmy z tematu - pytanie wątkotwórcy było o pierwszeństwo
    zajęcia pasa po skręceniu, za skrzyżowaniem, przy czym w lewo można
    skręcić z dwóch pasów na drogę z trzech pasów, coś jak skrzyżowanie
    Anody (Rosoła) z Doliną Służewiecką: http://tinyurl.com/4mpkjld

    Piotr