  • 71. Data: 2011-03-24 23:38:13
    Temat: Re: Skrzyżowanie - pytanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-24 21:51, Myjk pisze:

    > Tylko jeśli jest sam. Jeśli jest dwóch, muszą się sensownie podzielić.

    Ale nie ma w PoRD czegoś takiego jak "sensownie podzielić".
    Przepis normujący jaki pas trzeba zająć po skręcie zniknął już dawno (a
    w sumie taki głupi nie był).
    Zostały jedynie przepisy ogólne regulujące pierwszeństwo.

    > Ten z prawej ma większe szanse, bo może bezpiecznie zająć dwa pasy
    > (prawy i środkowy).

    No a tak przy okazji to z jakiego paragrafu przydzieliłeś środkowy
    akurat jemu, a nie lewemu? A co by było gdyby dwa pasy przechodziły w
    cztery itp. itd.
    PoRD nie reguluje tego w żaden sposób.

    Zresztą tu jest inna sprawa - domyślnie jadąc w lewo, trzeba zająć
    skrajny lewy pas.
    Kwestia skręcania dwóch pasów w jakąś stronę pojawia się dopiero tam
    gdzie skrzyżowanie ma wyznaczone strzałkami inne pasy do skrętu. I w
    takiej sytuacji oznakowanie poziome skrzyżowania powinno prowadzić
    skręcających na swoje pasy żeby nie było nieporozumień.

    > Tak, ten z prawej ma lepiej, ale
    > przestańcie robić zeń boga.

    No takie już przepisy, że na skrzyżowaniach ten z prawej bogiem :)

    Art. 22

  • 72. Data: 2011-03-24 23:40:36
    Temat: Re: SkrzyĚźowanie - pytanie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Od punktu A przed skrzyżowaniem, do punktu B za skrzyżowaniem -- i nie są to
    > "koniki szachowe"

    ROTFL. Powyższe wykręcenie się od odpowiedzi uznaję za przyznanie się do
    błędu.

    l>

    > Podałem namiar, nie kierowałem do google

    > Zapisz sobie w ulubionych: <http://42.pl/na> i samodzielnie przeklejaj
    > namiary ;P

    Dzięki za linka. A teraz wskaż gdzie w tym poście napisałem, że na
    skrzyżowaniu nie może być więcej niż jeden pas ruchu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 73. Data: 2011-03-24 23:46:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Krawężnik. To w poprzek to jest jezdnia drugiej drogi.

    A na środku jest czarna dziura bez pasów jeżeli nie ma malunków...
    Ale jeżeli są malunki to Krzysiek i mój imiennik już tak nie uważają i
    krawężnika nie ma, a jezdnia prowadzi wtedy przez skrzyżowanie...

    > Białe myszki też widzisz? A różowe słonie?

    Gonisz w piętkę.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 74. Data: 2011-03-24 23:53:07
    Temat: Re: SkrzyÄà „ĹĄĂ„Â„Ä‚ „ĹĄÄš Ÿowanie - pytanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Litości... Pas ruchu to jest podłużna część jezdni. Na skrzyżowaniu
    > typu "T" skręcasz z jednej jezdni na drugą. Nie ma czegoś takiego jak
    > niewyznaczony pas ruchu obejmujący dwie różne jezdnie.

    Ale wyznaczony pas ruchu obejmujący dwie jezdnie jest oczywiście...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 75. Data: 2011-03-25 00:03:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > ROTFL. Powyższe wykręcenie się od odpowiedzi uznaję za przyznanie się do
    > błędu.

    Czyżbym zastosował Twoja metodę? Ależ mi głupio teraz, że dyskutuję z kimś
    kto wykręcając sie od odpowiedzi do błędu przyznał się kilkanaście godzin
    temu

    > Dzięki za linka.

    Proszę bardzo

    > A teraz wskaż gdzie w tym poście napisałem, że na
    > skrzyżowaniu nie może być więcej niż jeden pas ruchu.

    W poprzednim? To po co ja Ci tego linka podawałem, skoro i tak nie
    skorzystałeś.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 76. Data: 2011-03-25 00:05:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > A na środku jest czarna dziura bez pasów jeżeli nie ma malunków...

    Nie. Po prostu tam nie ma pasów skręcających z jednej jezdni na drugą.

    > Ale jeżeli są malunki to Krzysiek i mój imiennik już tak nie uważają i
    > krawężnika nie ma, a jezdnia prowadzi wtedy przez skrzyżowanie...

    Nie, wtedy mamy wyznaczony pas ruchu biegnący z jednej jezdni na drugi.

    > Gonisz w piętkę.

    Sam gonisz. Jak nie wyskakujesz z przepisem mówiącym o zupełnie czymś
    innym to o jakichś zwierzakach nawijasz.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 77. Data: 2011-03-25 00:24:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Ale wyznaczony pas ruchu obejmujący dwie jezdnie jest oczywiście...

    Zdarza się.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 78. Data: 2011-03-25 00:27:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Czyżbym zastosował Twoja metodę? Ależ mi głupio teraz, że dyskutuję z kimś
    > kto wykręcając sie od odpowiedzi do błędu przyznał się kilkanaście godzin
    > temu

    Przestań pieprzyć. Skoro uważasz, że te wyimaginowane pasy istnieją to
    podaj jak przebiegają i na podstawie których przepisów. Kolejny raz o to
    proszę i kolejny raz piszesz bzdury.

    > W poprzednim? To po co ja Ci tego linka podawałem, skoro i tak nie
    > skorzystałeś.

    Wskaż konkretnie gdzie tak napisałem. Albo przeproś.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 79. Data: 2011-03-25 01:07:12
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Lepsze jest pytanie: co stało się cieniom na górnej części zdjęcia kontra
    > cieniom na dolnej? Oraz: co się stało z widokiem na wieżowce na górnej
    > części zdjęcia kontra widok na dolnej? :)

    no i perspektywa jakas nie halo :)

  • 80. Data: 2011-03-25 08:13:39
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-24 23:14:35 Krzysiek Kielczewski

    > W definicji skrzyżowania.

    Nie chcę cię martwić, ale nie ma tam aż takich bredni.

    --
    Pozdor Myjk