  • 11. Data: 2009-12-03 21:03:55
    Temat: Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    > I będzie tak. Będa za to spamy przychodzić inne. ładnie wysłane z konta
    > pocztowego użytkownika, normalnie kulturalnie przez jego serwer poczty, z
    > jego nadawcą zamiast losowego w tytule.
    >
    > Będziesz dostawać spamy które będą wyglądać jak mail od kumpla który ma
    > neostrade, tylko treść o viagrze.

    Tak, tak. Nalepiej w ogóle nic nie robić, nie walczyć ze spamem i spamerami,
    to wtedy oni z litości zaprzestaną niecnego procederu. Błagam. ;>

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 12. Data: 2009-12-03 21:04:01
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Thu, 3 Dec 2009 20:59:04 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

> [...]
    >jego nadawcą zamiast losowego w tytule.
    >
    >Będziesz dostawać spamy które będą wyglądać jak mail od kumpla który ma

    ale za to ich ilość się zmniejszy i o to chodzi

  • 13. Data: 2009-12-03 21:49:46
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

> [...]
    > jego nadawcą zamiast losowego w tytule.
    >
    > Będziesz dostawać spamy które będą wyglądać jak mail od kumpla który ma

    i dobrze, przynajmniej mu odpiszę że ma zawirusowany komputer, a teraz
    to możesz sobie odpisywać...

    Właściwie to mam plan zrobić dokładnie identyczną blokadę dla swoich
    klientów, oczywiście z opcją zdjęcia blokady. Ale domyślnie każdemu.

    Marcin

  • 14. Data: 2009-12-03 22:39:27
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hf90c8$5h0$1@news.onet.pl>, Bartlomiej F. Tajchman napisał(a):

    > Czy ciekawe, to nie wiem, ale u mnie zatrzymanych prób z neo+:

    Statystyki, statystykami - jest zdecydowanie lepiej, ale zastanawia mnie
    dlaczego blokada nie dotyczy wszystkich neo?
    #v+
    Dec 2 19:28:29 dens1 postfix/smtpd[19774]: connect from
    abpc142.neoplus.adsl.tpnet.pl[83.8.44.142]
    Dec 2 19:28:30 dens1 postfix/smtpd[19774]: NOQUEUE: reject: RCPT from
    abpc142.neoplus.adsl.tpnet.pl[83.8.44.142]: 554 5.7.1 <x>: Sender address rejected:
    ... proto=ESMTP helo=<abpc142.neoplus.adsl.tpnet.pl>
    Dec 2 19:28:30 dens1 postfix/smtpd[19774]: disconnect from
    abpc142.neoplus.adsl.tpnet.pl[83.8.44.142]
    Dec 3 10:40:46 dens1 postfix/smtpd[23538]: connect from
    aacp80.neoplus.adsl.tpnet.pl[83.4.67.80]
    Dec 3 10:40:46 dens1 postfix/smtpd[23538]: NOQUEUE: reject: RCPT from
    aacp80.neoplus.adsl.tpnet.pl[83.4.67.80]: 554 5.7.1 <x>: Sender address rejected: ...
    proto=ESMTP helo=<aacp80.neoplus.adsl.tpnet.pl>
    Dec 3 10:40:46 dens1 postfix/smtpd[23538]: disconnect from
    aacp80.neoplus.adsl.tpnet.pl[83.4.67.80]
    #v-

    Są to na 100% połączenia na port TCP/25. Czyżby byli równi i równiejsi?

    Za to z internetdsl nadal jestem zalewany spamem :/ Od 1 grudnia na
    jednym serwerze wycięte 120 połączeń (w tym 57 unikalnych).
    Na drugim 144 połączeń - wszystkie z tego samego IP.
    Chyba nakarmię nimi abuse... ;)

    Jacek

  • 15. Data: 2009-12-03 22:43:20
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Jacek Kalinski wrote:

> [...]
    > #v-
    >
    > Są to na 100% połączenia na port TCP/25. Czyżby byli równi i równiejsi?

    niektórzy kretyni WYŁĄCZAJĄ blokadę

    Lemat

  • 16. Data: 2009-12-03 23:23:11
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hf9f58$59v$5@atlantis.news.neostrada.pl>, Lemat napisał(a):

    > niektórzy kretyni WYŁĄCZAJĄ blokadę

    Acha :) Czyli grepowanie logow co okreslony przedzial czasu i wysylanie
    odpowiedniej formulki na abuse powinno ich szybko wykosic, a adminow
    TP zmusic do myslenia?
    Moze jakas akcja zorganizowana? ;)
    Wowczas moze do nich dotrze, ze sa kretynami bo wylaczyli blokade
    (a odcieci beda przez jakis czas).

    Jacek

  • 17. Data: 2009-12-03 23:34:01
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>> jego nadawcą zamiast losowego w tytule.

    > Tak, tak. Nalepiej w ogóle nic nie robić, nie walczyć ze spamem i spamerami,
    > to wtedy oni z litości zaprzestaną niecnego procederu. Błagam. ;>

    Ja też. czytaj to co ja pisze nim odpowiesz. Chyba że po prostu chcesz
    udowodnić, że nie mam racji. Nie musisz - jak dla Ciebie OK, nie mam i gadam
    głupoty. Więc szkoda na mnie czasu, nie postuj.

  • 18. Data: 2009-12-03 23:35:12
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > ale za to ich ilość się zmniejszy i o to chodzi

    Słusznie. Marketing jest lepszy gdy ulotka dociera skuteczniej, nawet gdy
    jest ich mniej. Dlatego spamerzy po wykonaniu przymusowej pracy nad
    unowocześnieniem trojanów podziękują TP za motywację, bo zyskają na tym
    doskonale.

  • 19. Data: 2009-12-03 23:37:40
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Właściwie to mam plan zrobić dokładnie identyczną blokadę dla swoich
    > klientów, oczywiście z opcją zdjęcia blokady. Ale domyślnie każdemu.

    Z opcją zdjęcia to ja mam od pół roku. Tyle że nie każe zmieniać portu na
    587, tylko zapewniam im swoją usługę poczty. Ci co z niej nie korzystają to
    i tak zwykle używają jakieś webmaile, a te 1-2% pozostałych dzwoni do mnie i
    za minute ma port odblokowany.

    Czy u Pana też tak jest, czy też może obsługa klienta informuje że blokada
    jest przymusowa, a jedynie na jakimś piśmie jest podane jak wyłączyć, i do
    tego ta operacja jest dla wielu klientów skomplikowana. Szczególnie dla tych
    którymś to kto inny konfigurował i akurat np. go nie ma.

  • 20. Data: 2009-12-03 23:39:50
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y> #v+
> [...]
    > #v-
    >
    > Są to na 100% połączenia na port TCP/25. Czyżby byli równi i równiejsi?

    Bo sobie odblokowali wpisując BEZ_BLOKADY- przed loginem do neostrady.

    Ci co niewiele się znają posłuchali grzecznie TP-SA i przestawili port na
    587, a potem molestują ich serwis pocztowy jeśli tamten nie ma tego portu
    aktywnego.

    Wielu innych zdejmuje by mieszać. Oczywiście nie wszyscy, bo niektórzy
    potrzebują portu 25 do normalnego użytku i nikomu nie szkodzą. Ale to jest
    takich mało