  • 1. Data: 2013-11-14 11:26:05
    Temat: Smart TV
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    Czy używa ktos z Was adaptera Smart TV podpięteego pod wejście hdmi? Czy
    da się grać w gry z Google Play na ekranie 46", no i jak wygląda sprawa
    sterowania takim urządzeniem - wystarczy bezprzewodowa mysz, czy trzeba
    kupować coś extra?

  • 2. Data: 2013-11-14 14:23:44
    Temat: Re: Smart TV
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-11-14 11:26, Trybun pisze:
> [...]
    > da się grać w gry z Google Play na ekranie 46", no i jak wygląda sprawa
    > sterowania takim urządzeniem - wystarczy bezprzewodowa mysz, czy trzeba

    ja mam dwa urządzenia. wpierw kupiłem dongla z andoidem i do tego
    pilot
    http://allegro.pl/pilot-air-mouse-klawiatura-smart-t
    v-dongle-android-i3642661109.html
    same urządzenie to dla mnie jedna wielka porażka (system), ale jak
    lubisz grać to pewnie się nada.
    ja potrzebowałem urządzenie dla starszych osób by na tv, który
    nie ma usług sieciowych można było korzystać z serwisów tvp itp.
    sam pilot nie najgorszy, choć szukałem czegoś znacznie prostszego.
    obecnie używam raspberry + xbian + prosty pilot ir i działa
    tak jak trzeba tzn. filmy, zdjęcia, a wszystko idzie po nfs
    z serwera i netu. gier tam nie ma.

  • 3. Data: 2013-11-14 14:34:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > da się grać w gry z Google Play na ekranie 46", no i jak wygląda sprawa
    > sterowania takim urządzeniem - wystarczy bezprzewodowa mysz, czy trzeba

    działają myszki bezprzewodowe i klawiatury.

  • 4. Data: 2013-11-14 18:29:52
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-11-14 14:23, pawell32 pisze:

> [...]
    > obecnie używam raspberry + xbian + prosty pilot ir i działa
    > tak jak trzeba tzn. filmy, zdjęcia, a wszystko idzie po nfs

    Prawdę mówiąc to interesowałyby mnie zarówno gireki, jak i przegladarka
    netu. Mam co prawda telewizor Toshiba z "Toshiba Place" , jaki i tuner
    DVB/S Fergusona z dostępem do różnych serwisów z serialami czy filmami,
    ale w żadnym nie ma gier czy przeglądarki netu.
    I w sumie jak takie gry z serwisu Androida się wyświetlają na dużym
    ekranie skoro już zmiana z telefonu a`la 4" na tablet 7" powoduje
    wyraźne zmiany na niekorzyść? Aż strach pomyśleć jak taka gierka będzie
    wyglądała na 46"owym ekranie..

  • 5. Data: 2013-11-14 18:30:40
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-11-14 14:34, pawell32 pisze:

    > działają myszki bezprzewodowe i klawiatury.

    Dzięki za info.

  • 6. Data: 2013-11-15 16:43:18
    Od: "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > da się grać w gry z Google Play na ekranie 46", no i jak wygląda sprawa
    > sterowania takim urządzeniem - wystarczy bezprzewodowa mysz, czy trzeba

    Od roku używam MK808. Do niego (poprzez huba usb) mam podpiętą mysz
    bezprzewodową, mini klawiaturkę oraz pada do xbox-a. Jeśli chodzi o gry na
    Androida - wiele jest w wersji HD naprawdę z super grafiką. U mnie na 42" TV
    jakość bez zarzutu.

    --
    pozdrawiam,
    Witek 'mixol'

  • 7. Data: 2013-11-18 16:00:44
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-11-15 16:43, Witek 'mixol' pisze:

> [...]
    > bezprzewodową, mini klawiaturkę oraz pada do xbox-a. Jeśli chodzi o
    > gry na Androida - wiele jest w wersji HD naprawdę z super grafiką. U

    Też dzisiaj kupiłem - Xenic Box TVi7. Niby wszystko w porządku, tzn
    można sterować myszą i klawiaturą bezprzewodową, jak i dołączonym
    pilotem. Jednak z grami klapa - wyświetlają się na co najwyżej 1/3
    ekranu. Mógłbyś z łaski swojej podać parę tytułów które u Ciebie
    wyświetlają się na pełnym ekranie?