  • 1. Data: 2013-11-15 22:21:20
    Temat: z kompa na chinche albo euro
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    jak, w prosty sposób, to co widzę na ekranie komputera, nagrać na
    nagrywarce która ma wejście chinch? W kompie mam wyjście monitora typu
    D-15 bolców i HDMI. oczywiście jak telewizor przełączam w tryb "pokaż
    hdmi1" to momentalnie na wyjściu(TV) euro scart jest czarny obraz.

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-11-15 22:29:02
    Temat: Re: z kompa na chinche albo euro
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > D-15 bolców i HDMI. oczywiście jak telewizor przełączam w tryb "pokaż
    > hdmi1" to momentalnie na wyjściu(TV) euro scart jest czarny obraz.

    Nie prościej nagrać to jakimś programem typu screen grabber?

  • 3. Data: 2013-11-15 23:49:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Nov 2013 22:21:20 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > D-15 bolców i HDMI. oczywiście jak telewizor przełączam w tryb "pokaż
    > hdmi1" to momentalnie na wyjściu(TV) euro scart jest czarny obraz.

    Po czym sądzisz, że telewizor miałby mieć zamontowaną elektronikę, z
    odpowiednią mocą przerobową, żeby sygnał cyfrowy 720p albo nawet 1080p
    przeliczyć na 480i, zamienić z formy cyfrowej na analogową, zdekodować
    dźwięk i wysłać to na composite?
    A nawet jakby to ktoś chciał zamontować, to kto płaciłby za taki telewizor?

    I jakiej jakości spodziewasz się? Będziesz pracowicie zmniejszał
    rozdzielczość do trybu VGA?

    Jak zmniejszysz, to pewnie później na czymś takim nagraj:
    http://allegro.pl/konwerter-video-vga-scart-euro-chi
    nch-composite-i3701041246.html
    lepiej tak jak ci już poradzono - nagrywać rejestratorem ekranowym

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-11-16 15:20:19
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.11.2013 23:49, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Fri, 15 Nov 2013 22:21:20 +0100, ToMasz napisał(a):
    (...)
    > lepiej tak jak ci już poradzono - nagrywać rejestratorem ekranowym
    polećcie jakiś proszę rejestrator ekranowy. najlepiej aby przechwytywał
    tylko zawartość okna a nie cały pulpit, koniecznie z dzwiękiem i odrazu
    kompresował do jakiegoś ludzkiego formatu
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-11-16 20:43:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-16 15:20, ToMasz pisze:
> [...]
    > tylko zawartość okna a nie cały pulpit, koniecznie z dzwiękiem i odrazu
    > kompresował do jakiegoś ludzkiego formatu

    Zawartość okna?

    Na początku pytałeś:
    W dniu 2013-11-15 22:21, ToMasz pisze:> witam

    > jak, w prosty sposób, to co widzę *na ekranie komputera* , nagrać na

    To zdecyduj się ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2013-11-16 21:28:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.11.2013 20:43, Adam pisze:

    > Zawartość okna?
    >
    > Na początku pytałeś:
    > W dniu 2013-11-15 22:21, ToMasz pisze:> witam

    > To zdecyduj się ;)

    zawartość okna. Ekran, byłby wtedy gdybym "łapał" sygnał przez chinche.
    jeśli zrobi to program, to zawartość okna (telewizja z internetu) byłaby
    bardziej pożądana.
    ToMasz