  • Data: 2022-11-09 17:53:42
    Temat: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Używałam mp3-kę, ale się zepsuła. Chciałam kupić nową,
    ale podobno już się ich nie używa, bo znakomicie można
    je zastąpić smartfonem.
    Wgrałam pliki .mp3, ale mogę ich słuchać tylko klikając
    na kolejne pliki. Na mp3 mogłam słuchać zadając zakres
    plików do słuchania oraz zaznaczając, że mają być
    odtwarzane w pętli.
    Jak mogę takie rzeczy "zaprogramować" na smartfonie
    Samsunga z Androidem 12?
    Bardzo proszę o wskazówki lub adres gdzie takie wskazówki
    można znaleźć.

    Pozdrawiam
    Ewa