  • 11. Data: 2012-05-11 17:33:58
    Temat: Re: Śmierć motocyklisty policjanta
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:joj8p2$4bi$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2012-05-11 15:21:42 +0200, "D.Radecki" <m...@g...pl> said:
    >
    >> http://www.tvn24.pl/-1,1744185,0,1,policjant-na-moto
    cyklu-zderzyl-sie-z-ciezarowka,wiadomosc.html

    > Może

    > Byłeś w szoferce i widziałeś jak celowo poszedł na czołówkę, czy tak tylko
    > pieprzysz bez pomyślunku, niczym redaktorzyna ze szmatławca pokroju
    > Fucktu?

    Spokojnie, ostatnio dużo pisał o pedałach, teraz o gliniarzu - to taki
    prowokator tylko.

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2012-05-11 19:39:56
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 11 May 2012 16:55:31 +0200, Piotr Rezmer

    [...]
    > Tak sobie myslę, że to nie ma specjalnego znaczenia czy bariera jest z
    > blachy czy z liny. Jak dla mnie to artykuł na scigaczu trąci demagogią.
    > Walnięcie w dowolną przeszkodę tego typu zakończy sie słabo.

    Są bariery bezpieczne dla motocyklistów, np takie:

    http://www.ingalcivil.com.au/rubrail.html

    (Po prostu poniżej blaszanej bariery jest zainstalowany odbojnik
    odbijający turlającego się motocylistę :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 13. Data: 2012-05-11 20:32:28
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    > Moznaby stosowac odbojniki takie jak na jachtach maja,
    > gumianoplasticzane czy cos.
    > Albo nadmuchiwane!

    Jest coś mądrego w tym temacie, pogooglajcie sobie o zderzaku Łągiewki.

    ErneST

  • 14. Data: 2012-05-12 11:49:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 20:32, ErneST Rygielski pisze:

    > Jest coś mądrego w tym temacie, pogooglajcie sobie o zderzaku Łągiewki.

    ...i od razu o teleportacji, polach siłowych i znakomitych federacyjnych
    kompensatorach bezwładności.

    Sensacyjne teksty o cudownych właściwościach tego "wynalazku" wynikają z
    nieznajomości podstaw fizyki.

  • 15. Data: 2012-05-12 16:24:16
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    proszę czytać ze zrozumieniem, chodzi o oddzielenie środka jezdni a nie
    pobocza

    na pewno każdy się spotkał z kretynami w puszkach i tirach, którzy
    wyprzedzają z przeciwka na trzeciego, albo gdy jadą pod górkę, tak że na
    szczycie można mieć czołówkę

    tirowcy czują się jak bogowie na drodze, trzeba to zmienić

    ciekawe w jakim wieku był kierowca tira, pewnie tak około 25 lat - prawko
    na tira powinny dostawać osoby starsze, zrównoważone, a nie młodzi którzy
    myślą że w ciężarówce są niesmiertelni i g.. ich obchodzą inni użytkownicy
    dróg

    podobna sytuacja z rowerzystami, jak taki tir zaczepi rowerzystę to nawet
    się nie zatrzymuje, albo rzuca k..wami żeby rowerzysta jechał po chodniku a
    nie jezdnią

  • 16. Data: 2012-05-13 13:39:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-12 16:24, D.Radecki pisze:
    > proszę czytać ze zrozumieniem, chodzi o oddzielenie środka jezdni a nie
    > pobocza

    pomysl popierdolony jak malo ktory, fantastycznie utrudnia jazde
    karetkom. W Krakowie juz pare drog tak oddzielono...

    > tirowcy czują się jak bogowie na drodze, trzeba to zmienić

    Daj nam Panie Borze (sic) samych tak przewidywalnych kierowcow jak
    kierowcy ciezarowek.

    > ciekawe w jakim wieku był kierowca tira, pewnie tak około 25 lat - prawko
    > na tira powinny dostawać osoby starsze, zrównoważone, a nie młodzi którzy

    i zeby odrazu mieli ze 20 lat doswiadczenia w prowadzeniu duzych ciezarowek!

    > podobna sytuacja z rowerzystami, jak taki tir zaczepi rowerzystę to nawet
    > się nie zatrzymuje, albo rzuca k..wami żeby rowerzysta jechał po chodniku a
    > nie jezdnią

    a to chyba w fakcie.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 17. Data: 2012-05-13 17:03:35
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On 11 Maj, 15:34, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 05/11/2012 03:30 PM, Qlfon wrote:>> Powinni zrobić tak jak w Szwecji, że droga
    jest przedzielona słupkami z

    > <http://satanizm.eu/recydywIsTa-bijE-dziewczynKe.bmp
    >

    > Przepraszam, że sikacz ale to pierwsze gugiel znalazł.

    Precel takze jest sikaczowy wg wuja gugla. Brawo.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 (sprzedany) & XT660X (sprzedam) & Tiger
    955i (nie oddam za zadne skarby)