  • 11. Data: 2009-02-13 15:02:11
    Temat: Re: Sony Bravia i dekoder cyfry Philips hd
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a402 pisze:

    > Trudno uwierzyć w takie udogodnienia.
    >
    > a402

    to nie jest kwestia wiary

    pawell

  • 12. Data: 2009-02-13 15:06:45
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > to nie jest kwestia wiary

    Jeżeli będziesz człowiekiem Wielkiej Wiary to 2 sprzety Sony połączysz
    tak aby wzajemnie się załączały.

    a402

  • 13. Data: 2009-02-13 15:22:51
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli będziesz człowiekiem Wielkiej Wiary to 2 sprzety Sony połączysz tak
    > aby wzajemnie się załączały.

    tylko czemu Cyfra+ nie wprowadziła do ofery dekodera Sony HD...? :-(

  • 14. Data: 2009-02-13 15:22:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a402 pisze:

    > Jeżeli będziesz człowiekiem Wielkiej Wiary to 2 sprzety Sony połączysz
    > tak aby wzajemnie się załączały.
    >
    > a402

    to też nie, bo o tym jest napisane w instrukcji, a ty piszesz o n-boxie,
    który nie jest sony

    pawell

  • 15. Data: 2009-02-13 15:25:58
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > to też nie, bo o tym jest napisane w instrukcji, a ty piszesz o n-boxie,
    > który nie jest sony

    Ja pisałem o n-boxie a teraz pisze o sprzecie sony.

    a402

  • 16. Data: 2009-02-13 15:27:14
    Od: a402 <z...@o...pl>

    sensei pisze:
    > Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tylko czemu Cyfra+ nie wprowadziła do ofery dekodera Sony HD...? :-(

    Filip był tańszy? Na pewno nie szybszy.

  • 17. Data: 2009-02-13 15:28:43
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a402 pisze:

    > Ja pisałem o n-boxie a teraz pisze o sprzecie sony.
    >
    > a402

    aha, a nawiasem mówiąc też bym chciał by nad tym popracowali, ja mam 3
    urządzenia na hdmi i muszę przełączać...

    pawell

  • 18. Data: 2009-02-13 15:30:05
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    sensei pisze:
    > Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tylko czemu Cyfra+ nie wprowadziła do ofery dekodera Sony HD...? :-(

    cyfra kupuje to co tańsze, za dużo popłyneli na lewych kartach...

    pawell

  • 19. Data: 2009-02-13 15:32:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a402 pisze:

    > Filip był tańszy? Na pewno nie szybszy.

    cyfra miała dobry sprzęt jak korzystała z pioneera, no i na tamte czasy,
    naprawdę dobry sprzęt, a philips był zawsze cienki.

    pawell

  • 20. Data: 2009-02-13 15:35:12
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > cyfra miała dobry sprzęt jak korzystała z pioneera, no i na tamte czasy,
    > naprawdę dobry sprzęt, a philips był zawsze cienki.

    Mam takiego staruszka tv32"panorama, ma biedak chyba z 12 lat. Jak dla
    mnie ok. Kosztował wtedy rowno 10 000 zł.

    Pozdrawiam
    a402