  • 1. Data: 2022-05-21 00:13:56
    Temat: moja pierwsza cyfrówka
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Moja pierwsza cyfrówka to Olympus C-3020 Zoom 3 Mpix nabyty w roku 2003.
    To był piękny aparat naśladujący analogi.
    Dziś jeszcze działa ale słabo ostrzy.

  • 2. Data: 2022-05-24 23:49:59
    Temat: Re: moja pierwsza cyfrówka
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Gil <g...@g...pl> wrote:

    > Moja pierwsza cyfrówka to Olympus C-3020 Zoom 3 Mpix nabyty w roku 2003.
    > To był piękny aparat naśladujący analogi.
    > Dziś jeszcze działa ale słabo ostrzy.

    Burżuj... moja pierwsza to był MT409 MediaTech. 1,2 MPix, stała optyka, w
    zasadzie żadnych ustawień, jedynie flasha dało się włączyć i wyłączyć.
    Generalnie gówno jakich mało. Jakoś w grudniu 2005 go dostałem. Potem był
    A610, kupiony za 1000 zł i bardzo sobie go cenię. Jak się rozpadł, to
    kupiłem drugi raz taki sam, mimo że w międzyczasie dorobiłem się 350D i
    różnych obiektywów.

    --
    Nawalony zając wraca po nocy do domu. W pewnym momencie fiknął i
    zasnął. W międzyczasie znalazły go dwa wilki i nie mogąc dojść do zgody

  • 3. Data: 2022-05-25 03:20:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-24, Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

> [...]
    > A610, kupiony za 1000 zł i bardzo sobie go cenię. Jak się rozpadł, to
    > kupiłem drugi raz taki sam, mimo że w międzyczasie dorobiłem się 350D i

    Burżuj. U nas robiło się samemu aparaty z kratek sciekowych z
    fotorezystorami i pudle z otworkiem po srudbach M12. Pierwszy miał 25
    pikseli w tym 4 martwe.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2022-05-25 22:50:50
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <6...@h...in
    valid>,
    a...@h...invalid says...

> [...]
    > A610, kupiony za 1000 zł i bardzo sobie go cenię. Jak się rozpadł, to
    > kupiłem drugi raz taki sam, mimo że w międzyczasie dorobiłem się 350D i

    Jaki burżuj? To było wtedy mniej niż niż tania lustrzanka Canona.
    Olympus c3020 miał światło 2,8 od początku dokońca. Potem się
    przekonałem,że zmiana przesłony nie miała prawie żadnego znaczenia co do
    głębi ostrości. Ale spełnił swoja rolę w szczególnym okresie jak się ma
    małe dzieci.

  • 5. Data: 2022-06-02 00:09:10
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    Moja pierwsza to Olek C-4000. Fajna zabawka, mam do dziś.
    Pozdrawiam Marcin