    From: "Virck" <V...@v...net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Date: Sun, 4 Jan 2009 13:19:57 +0100

    "HanzKlotz" <m...@g...com> wrote in message
    news:gjo737$1uo$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam na oku SB KDL 40V4240...i tak naprawde gdyby nie moje wrodzone
    > niezdecydowanie to juz bym go pewnie kupil. Moje pytanie czy warto dac
    > wiecej za to że jest to SONY?

    Absolutnie nie warto...Marka Sony byla synonimem solidnosci 20 lat
    temu...Dzisiejsze produkty Sony to jest jeden wielki badziew z logo Sony...W
    srodku te same tanie podzespoly z Chin, ktore pakuja inni
    producenci...Przeplacasz po porostu za magiczne logo SONY....
    Kupilem nagrywarke Sony rok temu, taka z dyskiem...W ciagu roku dwa razy
    byla w naprawie...Raz wymiana hard drive, drugi wymiana jakiegos
    modulu....Kupilem laptopa Sony....Wysiadla plyta glowna....Kupilem mini
    wieze Sony, zespol sie naped CD....Od tego czasu sprzet Sony omijam szerokim
    lukiem....O zapomnielam dodac, ze mialem tez kamerke Sony na miniDV i
    zaczelo sie robic rozdwojenie obrazu.....