  • 31. Data: 2011-02-01 12:36:14
    Temat: Re: Spamik (Kamera HD)
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 01.02.2011 11:27, Rafał Tomaszewski pisze:

    > widzisz nie masz ani jednej ani drugiej a bronisz Contura jak
    > Częstochowy.

    Jedyne czego bronię, to zdrowy rozsądek. Rzeczowe argumenty przemawiają do
    mnie zawsze, w przeciwieństwie do "Ta kamera jest lepsza, bo bije tę drugą
    na głowę, ponieważ bije ją na głowę."

    > ps. zrobi mi ktoś dobrą ofertę na GoPro:)?

    Niewykluczone ;)

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 32. Data: 2011-02-01 13:28:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
    wiadomości news:ii8uoi$p57$1@news.dialog.net.pl...

    > Niewykluczone ;)

    no! :-)

    b.

  • 33. Data: 2011-02-01 14:00:19
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ii8n78$7ij$1@news.onet.pl

    > ps. zrobi mi ktoś dobrą ofertę na GoPro:)?

    Jedyna dobra oferta na GoPro to znalezc kogos za woda kto by Ci to
    przywiozl/przeslal. Po tamtej cenie zestaw kosztuje 300$ czyli +/- 850zl.

  • 34. Data: 2011-02-02 00:22:41
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-02-01 15:00, Tmek pisze:

    > Jedyna dobra oferta na GoPro to znalezc kogos za woda kto by Ci to
    > przywiozl/przeslal. Po tamtej cenie zestaw kosztuje 300$ czyli +/- 850zl.

    Ile? http://tinyurl.com/6dfmlk7 :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 35. Data: 2011-02-02 12:35:18
    Od: t...@p...onet.pl

    > Slaba ta kamera jest.
    > GoPro bije ja na glowe i kosztuje u nas tyle samo co ta "w promocji"

    Ciezko mi to oceniac. Testowalem tylko starsza wersje Contour HD - radzi sobie
    ale nie jest idealnie. Poziom kompresji i ekspozycje mozna regulowac po
    podlaczeniu do komputera, kamera jednak rzeczywiscie nie lubi polmroku.

    Jesli ktos sie zdecyduje to mam dobre rady co do akcesoriow do tej kamery.
    - jako zamiennik baterii idealnie nadaje sie Nokia BL-5C, ma identyczne
    parametry i wymiary a jest kilka razy tańsza
    - jako zamiennik ładowarki pasuje każda ładowarka mini-USB

    Tig