  • 11. Data: 2009-09-08 12:44:11
    Temat: Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 13:50:55 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Taki z czubkiem metalowym. Ze dwa lata temu kazalem to usunac, bo
    > rysowalem moocykl a metal i tak sie juz starl od spodu.

    TransOpen GTX zapewne, bo to jedyny model a la enduro.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 12. Data: 2009-09-08 12:49:48
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 13:50:03 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Ja uwazam, ze tez niszcze buty, ale nie przeciekly nigdy, maja ze
    > 100kkm, pastuje gora raz na rok, jezdzilem w takich deszczach ze auta
    > zjezdzaly, lazilem po gorach, wlazilem do potokow, wogole nie dbalem.
    > Musisz byc strasznym katem, hehe.

    Bo jestem ;-), Boreale, w których kumpel biegał z 5 lat zajechałem po
    2, Garmonty, niby takie aj-waj po roku, całkiem solidne Karrimory po 3
    latach (dużo w nich nie chodziłem) już zaczynają się pruć i puszczać
    wodę - się ma talencik ;-) W zeszłym roku jak jechałem na urlop, to po
    100 km w deszczu musiałem zajechać pod market, kupić suche skarpetki
    (się mi nie chciało grzebać w kufrach) i zapgrejdować je torebkami
    fooiowymi z warzywnego, bo się już jechać nie dało. A jak widziałem
    gdzieś Daytony na allegro, niby używane przez 2 lata, to przy moich
    wyglądały jak funkiel-nówki, nieśmigane. Ale następne też raczej kupie
    Daytony.

  • 13. Data: 2009-09-08 12:56:49
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 13:45:43 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > Moje RoadStary GTX pociekly 3 miesiace po gwarancji - wczesniej jakos
    > obywalo sie bez wiekszego deszczu. Wymienione na gwarancji - chocby z
    > tego wzgledu warto brac Daytone.

    Mi po kilku miesiącach poprzesuwały się ochraniacze na kostkach. Jako
    że kupowałem bezpośrednio u dystrybutora, to wysłałem do niego. Było to
    w środku sezonu, pod koniec lipca, a fabryka cały sierpień ma wolny, to
    zaproponował mi na czas naprawy RoadStary GTX - używane, ale z wszytym
    nowym środkiem. Buty naprawione dostałem pod koniec września i co mnie
    zaskoczyło też miały wymieniony środek - ponoć standard przy naprawach
    gwarancyjnych w tej firmie. Niestety po jakimś czasie ochraniacze znowu
    zaczęły latać, ale już mi się nie chciało wysyłać jeszcze raz.
    Tylko w międzyczasie zmienił się dystrybutor i nie wiem czy teraz u nas
    jest ciągle równie fajnie, ale wszędzie na świecie Daytona jest bardzo
    chwalona za jakość obsługi pozakupowej. Jest to chyba jedyna firma,
    gdzie można wysłać buty na "rewitalizację" za 50 ojro czy coś koło tego
    - naprawy, wymiana środka itp.

  • 14. Data: 2009-09-08 13:04:04
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    de Fresz wrote:

> [...]
    > chwalona za jakość obsługi pozakupowej. Jest to chyba jedyna firma,
    > gdzie można wysłać buty na "rewitalizację" za 50 ojro czy coś koło tego

    A kto jest teraz dystrybutorem? Moze bym wyslal.
    K.14.

  • 15. Data: 2009-09-08 13:04:26
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    > Bo jestem ;-), Boreale, w których kumpel biegał z 5 lat zajechałem po 2,
    > Garmonty, niby takie aj-waj po roku,

    Naprawde nie dbasz;)

    > całkiem solidne Karrimory po 3 latach (dużo w nich nie chodziłem) już
    > zaczynają się pruć i puszczać wodę

    Karrimory IMO sa strasznie przereklamowane. A ja zawsze cos z nimi mialem
    nieteges. Przyznam sie, ze najtrwalsze to mam wojskowe Kupczaki. Juz bedzie
    z 8-10 lat jak je mam, ciagle wody nie puszczaja (gore). Jako, ze sa
    brzydkie (obdarta skora, itp.), to je na robocze przeznaczylem jakies 5 lat
    temu. Ciagle nie daja sie zajechac;) - musisz sprobowac.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2009-09-08 13:11:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > myślę że 3 lata u mnie, to dobry wynik. Zresztą w podobnym czasie jestem
    > w stanie zakatować buty trekingowe z naprawdę górnej półki.

    Ty, a moze jakbys zaczal uzywac nozyczek do paznokci ?

    cieszesiezemoglempomoc

    KJ

  • 17. Data: 2009-09-08 13:25:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości

    > Karrimory IMO sa strasznie przereklamowane. A ja zawsze cos z nimi
    > mialem nieteges. Przyznam sie, ze najtrwalsze to mam wojskowe
    > Kupczaki. Juz bedzie

    [ciach]

    Ogólnie marka Karrimor jest IMHO mocno przereklamowana.
    Miałem buty i mam śpiwór - nigdy więcej nie kupię i odradzam
    wszystkim.
    10 letni śpiwór z Louisa wygląda lepiej niż 2letni Karrimor.A Louis
    był najtańszy, w odróżnieniu od Karrimora. To co jest napisane o
    komforcie cieplnym na opakowaniu to jakieś pobożne życzenia
    producenta - śpiąc w śpiworze w domu na karimacie nie zaznaję
    wielkiego komfortu cieplnego. A nie jestem zmarźlakiem.

    > brzydkie (obdarta skora, itp.), to je na robocze przeznaczylem
    > jakies 5 lat temu. Ciagle nie daja sie zajechac;) - musisz
    > sprobowac.

    A rozmiar macie taki sam, żeby Twoich butów miał próbować? On dosyć
    duży, ten Defresz, jest. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 18. Data: 2009-09-08 13:29:49
    Od: Gawron <m...@g...com>

    Daytony z Gore. Jesli mozesz sobie na nie pozwolic to z czystym
    sumieniem polecam.
    Gawron i Hondy

  • 19. Data: 2009-09-08 13:44:59
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    > Ogólnie marka Karrimor jest IMHO mocno przereklamowana.
    (...)
    > producenta - śpiąc w śpiworze w domu na karimacie nie zaznaję

    Dwie sprawy:
    1) karrimor robi dosc dobre karimaty;)
    2) spisz w domu w spiworze i na karimacie?! Moze zastosuj sie do rady KJ'ta,
    to zona/dziewczyna/kohabitantka nie bedzie tak czesto z lozka wyganiac:P

    Poza tym co do marek outdoorowych to jeszcze gorrrraco ODradzam campusa i
    alpinusa (ktore w tej chwili naleza do jednego wlasciciela). Z rodzimych
    producentow polecam himountain'a. Praktycznie wszystko z wylaczeniem obuwia.

    > A rozmiar macie taki sam, żeby Twoich butów miał próbować? On dosyć duży,
    > ten Defresz, jest. (:

    Jak bedzie szukal po wojakach naszej armii to na 100% jakiegos w swoim
    rozmiarze znajdzie. Bo chyba inaczej tych butow dorwac sie nie da;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 20. Data: 2009-09-08 13:53:43
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 15:11:22 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Ty, a moze jakbys zaczal uzywac nozyczek do paznokci ?

    Wole Dremelem, można rzadziej używać.