  • 11. Data: 2012-06-11 12:54:03
    Temat: Re: Sprezyny progresywne
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 11:59, AZ pisze:

    > No i jaki ma związek czy zamontowana jest do góry cieńszymi zwojami czy
    > do dołu?

    Zarafiq opisał to poniżej.

  • 12. Data: 2012-06-11 13:17:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 12:54 PM, Marcin N wrote:

    > Zarafiq opisał to poniżej.

    To te sprężyny to całkiem mądre istoty biorąć pod uwagę, że są tylko
    kawałkami zwiniętego metalu, wie czy motocykl hamuje czy najechał na
    nierówność i wtedy kompresuje się zaczynając od jednej albo drugiej
    strony...

    Weź kolegę Zarafiq i sprężynę, jeden niej oprze sprężyne o glebę i ją
    ściśnie a później odwróci i zrobi to samo, drugi natomiast niech
    obserwuje od której strony sprężyna się kompresuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-06-11 13:30:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-11 13:17, AZ pisze:

    > Weź kolegę Zarafiq i sprężynę, jeden niej oprze sprężyne o glebę i ją
    > ściśnie a później odwróci i zrobi to samo, drugi natomiast niech
    > obserwuje od której strony sprężyna się kompresuje.

    A juz liczylem ze poradzisz im aby je..li sie tymi sprezynami w czola.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-06-11 13:37:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 01:30 PM, Kuczu wrote:

    > A juz liczylem ze poradzisz im aby je..li sie tymi sprezynami w czola.

    Ale którą stroną?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-06-11 13:40:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > ściśnie a później odwróci i zrobi to samo, drugi natomiast niech
    > obserwuje od której strony sprężyna się kompresuje.

    I co nam wyjdzie?

  • 16. Data: 2012-06-11 13:41:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-11 13:37, AZ pisze:

    > Ale którą stroną?

    To wlasnie maja wyprobowac !

  • 17. Data: 2012-06-11 13:42:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 01:40 PM, Marcin N wrote:

    > I co nam wyjdzie?

    Zobaczysz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-06-11 14:52:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 13:42, AZ pisze:

    > Zobaczysz.

    Konkretnie: czy coś innego, niż napisałem wcześniej? Czy może znowu
    szukasz haka zamiast ćwiczyć pozycję?

  • 19. Data: 2012-06-11 14:58:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 02:52 PM, Marcin N wrote:

    > Konkretnie: czy coś innego, niż napisałem wcześniej? Czy może znowu
    > szukasz haka zamiast ćwiczyć pozycję?

    Jesteś nudny do wyrzygania... Sprężyna ugnie się w "najmiększym" miejscu
    czy była by gęstszymi zwojami, w dół, w górę, w bok...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-06-11 15:34:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 14:58, AZ pisze:

    > Jesteś nudny do wyrzygania... Sprężyna ugnie się w "najmiększym" miejscu
    > czy była by gęstszymi zwojami, w dół, w górę, w bok...

    No więc najpierw głupio pytasz, potem udajesz, że doskonale wiedziałeś;
    tylko patrzeć, jak przyznasz rację zarafiqowi tłumaczącemu, że masa
    resorowana i nieresorowana zmienia się w zależności od ułożenia tych
    sprężyn.