  • 1. Data: 2013-04-25 20:56:34
    Temat: Sprzedaje się Buella
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=3204019555

    Cena elastyczna, motocykl mój.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 2. Data: 2013-04-26 08:38:27
    Temat: Re: Sprzedaje się Buella
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3204019555

    No juz mialem pytac co teraz, czy gs500? A tu niespodzianka :) Gratulacje :)
    A moto fajne, mialbym kase to znowu bym przyjechal na ten koniec swiata :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2013-04-26 09:05:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > No juz mialem pytac co teraz, czy gs500?

    Harley zostaje, na razie. I musi mi wystarczyc do konca sezonu. Potem
    tez pojdzie pod mlotek. Tyle teraz fajnych sprzetow jest do kupienia w
    USA. A moze znowu nawiedzi ich jakis churagan i bedzie wysyp...

    > A tu niespodzianka :)

    dla mnie zadna. To juz tylko 2 miesiace zostaly do rozwiazania

    > Gratulacje :)

    a dziekuje

    > A moto fajne, mialbym kase to znowu bym przyjechal na ten koniec swiata :)

    teoretyk ;)

  • 4. Data: 2013-04-30 22:23:59
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-04-26 09:05, Kuczu pisze:

    > dla mnie zadna. To juz tylko 2 miesiace zostaly do rozwiazania

    Chyba za duzo pisze, a za malo czytam ;P Niech wszystko przebiegnie
    zgodnie z planem - tego Wam zycze i czekam na dobre wiesci :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2013-05-08 10:36:57
    Od: a...@g...com

    Hello

    Patrząc historycznie to gdybym dysponowal odpowiednia iloscia biletów NBP to pewnie
    bym kupil ;-)

    To juz tylko 2 miesiace zostaly do rozwiazania

    Wiem ze to akurat slaby kanal komunikacyjny ale moje gratulacje.

    pzdr
    Andrzej "Bandziur" Brodziak
    GSX 1100 ES
    Wołów