  • 1. Data: 2017-04-12 19:27:03
    Temat: Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    1 właściciel, z polskiego salonu, rocznik 2013, przebieg 62 tys
    Full wersja Prestige, 1.5 dCi 110 KM, napęd 4x4, bezwypadkowy, na
    przedłużonej gwarancji.

    Szczegóły dla zainteresowanych na priv (trzeba wyciąć z adresu BEZ-SPAMU).

    Pozostały 2 tygodnie, jak nie będzie chętnych, to bierze go dealer i
    potem sprzeda drożej niż teraz jest do kupienia.

  • 2. Data: 2017-04-12 20:36:24
    Temat: Re: Sprzedam - Duster Prestige 2013 4x4
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-12 o 19:27, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Pozostały 2 tygodnie, jak nie będzie chętnych, to bierze go dealer i
    > potem sprzeda drożej niż teraz jest do kupienia.

    Długo już wystawiasz? 6 lat temu sprzedawałem 9 letniego citroena przez
    chyba 3 miesiące. Nikt nawet nie dzwonił... Potem za Twoja namowa
    kupiłem KIA:)

    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 3. Data: 2017-04-12 20:38:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pozostały 2 tygodnie, jak nie będzie chętnych, to bierze go dealer i
    > potem sprzeda drożej niż teraz jest do kupienia.

    Każdemu kto składa taką informację o sprzedaży, życzę żeby NIGDY nie
    sprzedał, skoro zataja rzecz najważniejszą czyli CENĘ. Z parseka widać
    że sprzedawca manipuluje i chce być lepszy od nabywcy, żeby przyszły
    nabywca napisał, zadzwonił, poniósł koszty i zmarnował czas, żeby
    dowiedzieć się na końcu że się nie opłaca. To samo w stosunku do
    naklejek na szybie. Oddaj dealerowi, on już cenę zna :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 4. Data: 2017-04-12 20:41:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2017 o 19:27, Cavallino pisze:

    > Szczegóły dla zainteresowanych na priv (trzeba wyciąć z adresu BEZ-SPAMU).
    >
    > Pozostały 2 tygodnie, jak nie będzie chętnych, to bierze go dealer i
    > potem sprzeda drożej niż teraz jest do kupienia.

    Jakbym chciał sprzedać i wiedział za ile chcę sprzedać, to bym to info
    podał... Zwłaszcza jakbym szanaował potencjalnego klienta (a tak by
    było, gdybym zamieszczał to na tej grupie).

    Shrek

  • 5. Data: 2017-04-12 21:36:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-04-2017 o 20:36, adam pisze:

    > Długo już wystawiasz?

    Na gumtree jest miesiąc, na otomoto tydzień niecały.

    6 lat temu sprzedawałem 9 letniego citroena przez
    > chyba 3 miesiące. Nikt nawet nie dzwonił... Potem za Twoja namowa
    > kupiłem KIA:)

    Mam nadzieję że nie żałujesz.
    Ja po 3,5 roku też wróciłem do tej marki.

  • 6. Data: 2017-04-13 00:44:07
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > 6 lat temu sprzedawałem 9 letniego citroena przez
    >
    > Mam nadzieję że nie żałujesz.
    > Ja po 3,5 roku też wróciłem do tej marki.

    Nie żałuję, dlatego w tym drugim poście pytałem czy kupujesz sportage.
    Mój ceed 6 lat 140kkm, wymienione jedyne klocki, przód i tył, reszta
    oryginalna.
    pzdr
    Adam

    ---

  • 7. Data: 2017-04-13 08:37:19
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-04-12 20:38, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    > dowiedzieć się na końcu że się nie opłaca. To samo w stosunku do
    > naklejek na szybie. Oddaj dealerowi, on już cenę zna :)

    amen

  • 8. Data: 2017-04-13 08:39:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-12 o 20:41, Shrek pisze:

    > Jakbym chciał sprzedać i wiedział za ile chcę sprzedać, to bym to info
    > podał... Zwłaszcza jakbym szanaował potencjalnego klienta (a tak by
    > było, gdybym zamieszczał to na tej grupie).

    Widocznie cenę podają tylko kapelusze, a nie miszczowie szos ;)
    Ciekawe ile razy bity, skoro po koniu sprzedawany.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-04-13 10:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    >
    > Pozostały 2 tygodnie, jak nie będzie chętnych, to bierze go dealer i
    > potem sprzeda drożej niż teraz jest do kupienia.

    Jak ci się to autko sprawowało?
    Piszesz, ze naprawiałes zawieszenie? Co trzeba robić w zawieszeniu w nowym
    aucie z przebiegiem 60k?
    Jakie spalanie, dynamika?
    No i czemu sprzedajesz? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 10. Data: 2017-04-13 17:45:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mój ceed 6 lat 140kkm, wymienione jedyne klocki, przód i tył, reszta
    > oryginalna.

    Ale jak sprzedajesz to się nie chwal, że tak mało wymienione ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz