  • 1. Data: 2017-04-11 11:04:48
    Temat: cofanie licznika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    po niemiecku

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/tak-
    niemcy-w-kilka-sekund-oszukuj%C4%85-na-przebiegu-u%C
    5%BCywanych-aut-a-90-proc-z-nich-trafia-do-polski/ar
    -BBzEuoa

    Oni tez potrafia :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-04-11 11:36:19
    Temat: Re: cofanie licznika
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Oni tez potrafia :-)
    >
    > J.

    A gdzie fizycznie zapisywany jest stan licznika? W konsoli z zegarami?

    Pzdr

  • 3. Data: 2017-04-11 11:44:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    >A gdzie fizycznie zapisywany jest stan licznika? W konsoli z
    >zegarami?

    Ponoc w masie miejsc.

    W komputerze silnika, w zegarach, w reflektorze ...

    J.

  • 4. Data: 2017-04-11 13:04:49
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    > Ponoc w masie miejsc.
    >
    > W komputerze silnika, w zegarach, w reflektorze ...
    >
    > J.

    W reflektorze?? Moja drukarka samsung liczy wydrukowane kartki, ale
    wystarczylo odlutowac jedna nozke jakiegos epromu i juz nic nie pamieta i na
    jednym kartridzu mozna drukowac dozywotnio. Podejrzewam ze w samochodzie tez
    wystarczy odlutowac jakas jedna nozke zeby nie liczyl kilometrow w ogole ;)

  • 5. Data: 2017-04-11 13:25:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    to urocze:) importowany samochód najpierw ma kręcenie u niemca a potem
    na granicy drugi raz już przez polaka:)
    I tak mamy auta z przebiegiem o rząd wielkości mniejszym niż oryginalnie:)

  • 6. Data: 2017-04-11 14:09:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    >W reflektorze??

    Tak mi sie cos obilo

    https://www.cargurus.com/Cars/Discussion-t30709_ds53
    1327

    Lamp module, jesli wolisz :-)

> [...]
    >jednym kartridzu mozna drukowac dozywotnio. Podejrzewam ze w
    >samochodzie tez wystarczy odlutowac jakas jedna nozke zeby nie liczyl

    Zapewne, ale jak calkiem nie liczy, to tez niedobrze.

    Najlepiej miec mozliwosc "skorygowania" licznika :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-04-11 14:26:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2017 o 13:25, sirapacz pisze:
    > to urocze:) importowany samochód najpierw ma kręcenie u niemca a potem
    > na granicy drugi raz już przez polaka:)
    > I tak mamy auta z przebiegiem o rząd wielkości mniejszym niż oryginalnie:)

    To jeszcze nic - na podstawie tych wartości robi się optem rankingi
    bezawaryjności samochodów;)

    Shrek.

  • 8. Data: 2017-04-11 16:53:34
    Od: p...@g...com

    90 proc. aut z Niemiec ma cofnięty licznik przed wjazdem do Polski

    To tyle w temacie okazji ... i jak tu zyc ?

  • 9. Data: 2017-04-11 18:33:58
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 11:04, J.F. pisze:
> [...]
    niemcy-w-kilka-sekund-oszukuj%C4%85-na-przebiegu-u%C
    5%BCywanych-aut-a-90-proc-z-nich-trafia-do-polski/ar

    Bo liczniki powinny być mechaniczne i nierozbieralne :)
    Miałem kiedyś taki fajny ruski kilometromierz do roweru :)

  • 10. Data: 2017-04-11 19:07:41
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 11.04.2017 o 11:44, J.F. pisze:
    > w reflektorze ...

    Ale tylko w takich, w których regularnie uzupełniasz płyn.