  • 1. Data: 2017-04-11 15:51:05
    Temat: STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Jak w temacie:

    STAG 500 DIS rewolucyjny system autogaz nowej generacji
    http://www.autoexpert.pl/produkty/STAG-500-DIS-rewol
    ucyjny-system-autogaz-nowej-generacji,9647,1

    Swego czasu pisałem tutaj o LPDi, a teraz widzę STAG też zaczyna gazować bezpośredni
    wtrysk. Ciekawy jestem jak to się będzie sprawować, bo z tego co pisali o LPdi
    (pposty z około 2012 roku) to szału nie było.
    Sam teraz jeżdze na Stagach, i zawsze było z tym zero problemów (ale na silnikach
    starego typu) i cholernie jestem ciekaw jak by to się sprawdzało na TSI czy tam GDI

    Endriu

  • 2. Data: 2017-04-11 19:04:13
    Temat: Re: STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Wydaje mi się, że to po prstu IV generacja + zasilanie wysokim
    ciśnieniem wtryskiwaczy benzynowych. Sterownik silnika zareaguje na
    wzbogacenie skracając czasy wtrysku/dawki 'benzyny' zastapionej ciekłym
    LPG, a właściwe zasilanie - 'z boku' - wtryskiwaczami z listwy LPG jak w
    IV Gen.
    IMO przekombinowane.

  • 3. Data: 2017-04-11 19:26:55
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > IMO przekombinowane.

    Tu jeden gostek w komentarzach pisze, że od paru lat gazuje bezpośredni wtrysk
    Prinsem:

    System autogaz STAG 500 DIS - zasilanie gazowe bez udziału benzyny
    http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/lpg
    /754787,System-autogaz-STAG-500-DIS-zasilanie-gazowe
    -bez-udzialu-benzyny.html

    "[...] Witam nie jest to takie nowe ,ja od dwóch lat montuje 6 gen. A więc prins dlm
    2.0 teraz już jest trzecia wersja [...]".

    Direct LiquiMax-2.0
    http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-
    0/

    Brakuje najważniejszych informacji - czyli ceny. Jak orientawałem się na na jesień
    zesżłego roku, to cena zagazowania bezpośredniego wtrysku (LPDi) to około 8k PLN. Jak
    dla mnie to za dużo, i czekam aż zejdą do 4k PLN. Ciekawe ile liczą sobie za tego
    Staga i Prinsa.

    Endriu

  • 4. Data: 2017-04-16 00:02:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 19:04, Scobowski pisze:

> [...]
    > wzbogacenie skracając czasy wtrysku/dawki 'benzyny' zastapionej ciekłym
    > LPG, a właściwe zasilanie - 'z boku' - wtryskiwaczami z listwy LPG jak w

    Taaa, skróci czasy, przy okazji ECU rzuci błędem bogatej mieszanki,
    przejdzie w tryb awaryjny i będzie pojeżdżone... ;)

    Lewis

  • 5. Data: 2017-04-19 21:29:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > wzbogacenie skracając czasy wtrysku/dawki 'benzyny' zastapionej ciekłym
    > LPG, a właściwe zasilanie - 'z boku' - wtryskiwaczami z listwy LPG jak w
    Żadne z boku, w prinsie gaz jest wtryskiwany wtryskiwaczami benzynowymi.
    http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-
    0/

    > IMO przekombinowane.
    Marudzisz, prostsze niż poprzednia generacja.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2017-04-22 18:40:47
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 19.04.2017 o 21:29, Typowy Janusz pisze:
    > Żadne z boku, w prinsie gaz jest wtryskiwany wtryskiwaczami benzynowymi.
    > http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-
    0/

    to nie jest dyskusja o prinsie, to jest dyskusja o stagu.
    Znajdź schemat od staga.
    IV generacja + dodatek ciekłego gazu ;-)

  • 7. Data: 2017-04-22 18:49:30
    Od: "PiOtR" <p...@i...wp.pl>

    http://lpg-forum.pl/index.php

  • 8. Data: 2017-04-22 22:51:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-22 o 18:40, Scobowski pisze:
    0/

    > to nie jest dyskusja o prinsie, to jest dyskusja o stagu.
    Nie to jest dyskusja o reklamie staga którą uskutecznił Endriu,
    Ty napisałeś że jest coś nie teges z tym satgiem, to odpisałem że są
    lepsze i dopracowane systemy dla ciekłego wtrysku gazu.

    > Znajdź schemat od staga.
    > IV generacja + dodatek ciekłego gazu ;-)
    A po ch..j mi on?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2017-04-23 22:08:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-04-22 o 22:51, Janusz pisze:

    > Nie to jest dyskusja o reklamie staga którą uskutecznił Endriu,
    > Ty napisałeś że jest coś nie teges z tym satgiem, to odpisałem że są
    > lepsze i dopracowane systemy dla ciekłego wtrysku gazu.

    Oni się chwalą, że po pierwsze primo - w ich systemie nie potrzeba
    przerabiać pompy paliwa, a w innych systemach - tak,
    A po drugie - że mają uniwersalny system dla wszystkich modeli aut, więc
    będzie kosztował np. 2 tys. a nie 7.
    T.

    Ps. Ostatnio wzięli się za gazowanie diesli.

  • 10. Data: 2017-04-23 22:29:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-23 o 22:08, T. pisze:

    > Oni się chwalą, że po pierwsze primo - w ich systemie nie potrzeba
    > przerabiać pompy paliwa, a w innych systemach - tak,
    Z czego ta przeróbka ogranicza się do dorobienia dodatkowego wejścia dla
    gazu, sama pompa jest nieruszana tylko jej wejście.

    > A po drugie - że mają uniwersalny system dla wszystkich modeli aut, więc
    > będzie kosztował np. 2 tys. a nie 7.
    Primo i tak nie wszystkie pewnie uda się zagazować bo trafią się
    silniki które tego nie lubią, a jak będzie konkurencja to pewnie prins
    stanieje, dla mnie to jak na razie obojętne.
    > T.
    >
    > Ps. Ostatnio wzięli się za gazowanie diesli.

    Na pewno będa mniej kopciły.

    --
    Pozdr
    Janusz