  • 1. Data: 2014-02-17 17:47:11
    Temat: Sprzedaż motocykla niedługo po zakupie :-(
    Od: johnny <j...@p...pl>

    Witam

    Wczoraj przejechałem na mojej laluni ze 100km i definitywnie
    stwierdziłem że te "ścigi" to jednak nie dla mnie. Co czoper to czoper.
    Zdecydowałem, że sprzedam lalunię. Trochę z żalem, bo zadbania sztuka,
    ale dla mnie po prostu za duża, nie do ogarnięcia. No i tu pojawia się
    problem - lalunia jest już u mnie z miesiąc, zarejestrowana na mnie, OC
    też na mnie. Czy jeżeli sprzedam z zyskiem to muszę zgłosić to w
    Urzędzie Skarbowym i uiścić jakiś podatek? Jak przedstawia się sytuacja,
    gdy sprzedam "po kosztach" lub ze stratą? Za wszelkie informacje w tej
    kwestii serdeczne podziękowania.

    Pozdrawiam Johnny

  • 2. Data: 2014-02-17 17:50:55
    Temat: Re: Sprzedaż motocykla niedługo po zakupie :-(
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 17 Feb 2014 17:47:11 +0100 osobnik zwany johnny
    napisał:

> [...]
    > Urzędzie Skarbowym i uiścić jakiś podatek? Jak przedstawia się sytuacja,
    > gdy sprzedam "po kosztach" lub ze stratą? Za wszelkie informacje w tej

    jeśli sprzedasz przed upływem 6 miesięcy od zakupu to musisz zysk dopisać
    do PITu za rok sprzedaży.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-02-17 18:00:18
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > jeśli sprzedasz przed upływem 6 miesięcy od zakupu to musisz zysk dopisać
    > do PITu za rok sprzedaży.

    ale zysk - jesli zysku nie bedzie nic nie płacisz.

    b.