  • 1. Data: 2010-01-03 01:35:21
    Temat: Śruby poszukiwane (w Krakowie)
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Potrzebuję kupić 8 sztuk śrub z nakrętkami:
    http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg
    Używane mnie nie interesują, chyba że ich stan jest lepszy niż tej na
    zdjęciu.
    Klasa wytrzymałości 8.8 lub 10.9.
    Gwint 10x1.25, czyli ponoć typowy samochodowy. Co ważne, śruba musi być
    "pełna", czyli średnica gwintu i miejsca niegwintowanego musi być zgodna
    i wynosić 10mm z tolerancją -0.25.
    Najważniejsze wymiary to średnica i długość części niegwintowanej, gdy
    będzie dłuższa niż 80mm dotnę sobie.
    Łeb śruby może być na imbus.
    Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?

    W erze pytałem, nie wiedzą co to jest 8.8.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2010-01-03 03:31:35
    Temat: Re: Śruby poszukiwane (w Krakowie)
    Od: othello <b...@v...com>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
> [...]
    >
    > Łeb śruby może być na imbus.
    > Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?
    >
    > W erze pytałem, nie wiedzą co to jest 8.8.

    Nie dziwie sie ze nie wiedza co to jest...
    Klasa 8.8 to sruby wykonane ze sredniej stali weglolwej (moga byc
    ocynkowane) i sa przeznaczone do ogolnego stosowania.
    Przemysl samochodowy ich nie stosuje.
    Generalnie przyjmuje sie ze sroby 'samochodowe' sa wykonane ze stali
    stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9
    Ta reszta nadaje sie na ploty i bramy do cmentarza.

  • 3. Data: 2010-01-03 05:31:07
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
> [...]
    > będzie dłuższa niż 80mm dotnę sobie.
    > Łeb śruby może być na imbus.
    > Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?

    Spróbuj tutaj:
    http://www.wiking.krakow.pl/
    Jak nie mają, to zazwyczaj wiedzą skąd sprowadzić i sprowadzają. A jak
    nie będą wiedzieć, to znaczy, że może być ciężko...

    pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 4. Data: 2010-01-03 05:36:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Spróbuj tutaj:
    > http://www.wiking.krakow.pl/
    > Jak nie mają, to zazwyczaj wiedzą skąd sprowadzić i sprowadzają. A jak
    > nie będą wiedzieć, to znaczy, że może być ciężko...

    Dzięki Arek!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 5. Data: 2010-01-03 13:40:23
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:hhon7c$14t$1@news.interia.pl...
> [...]
    > Łeb śruby może być na imbus.
    > Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?
    >
    > W erze pytałem, nie wiedzą co to jest 8.8.

    Wyglada jak sruba od zawieszenia - VW Golf 5 ma bardzo podobne. Jednak to
    8.8 to raczej nie do zawieszenia a wzmocnione dla budowlanki. Co w niej jest
    takiego zlego, ze chcesz ja wymieniac? Jesli ma byc ladna, to srebrolem
    pomaluj ;) Jesli nie znajdziesz w Krakowie, mozesz poszukac tutaj
    http://www.fabory.com/pages/home.html
    i tutaj: http://eurobolt.com.pl/6,sruby.html

    Picasso

  • 6. Data: 2010-01-03 14:23:54
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?

    sruby do wahacza kupisz w aso fiata.

  • 7. Data: 2010-01-03 15:36:30
    Temat: Re: ?ruby poszukiwane (w Krakowie)
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > takiego zlego, ze chcesz ja wymieniac? Jesli ma byc ladna, to srebrolem

    Nie ma być ładna, ma być niezużyta.

    > pomaluj ;) Jesli nie znajdziesz w Krakowie, mozesz poszukac tutaj
    > http://www.fabory.com/pages/home.html
    > i tutaj: http://eurobolt.com.pl/6,sruby.html

    Nie do samochodu potrzebuję.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 8. Data: 2010-01-03 15:37:22
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > sruby do wahacza kupisz w aso fiata.

    Nie do samochodu, te śruby mają służyć jako oś w pewnym mechanizmie.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 9. Data: 2010-01-03 18:14:24
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Nie do samochodu, te śruby mają służyć jako oś w pewnym mechanizmie.

    no i ? podalem ci miejsce gdzie mozesz to kupic.

  • 10. Data: 2010-01-03 19:08:07
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > no i ? podalem ci miejsce gdzie mozesz to kupic.

    Arek podał lepsze, zdecydowanie lepsze.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all