  • 1. Data: 2010-01-02 22:30:23
    Temat: Zafira rocznik 2002
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Ostatnio wpadl mi w oko Opel Zafira z roku 2002

    silnik 2.0 Dieselek
    przebieg okolo 160 tys

    co mozecie napisac o takim aucie

    intereuja mnie wszystkie za i przecic
    silnik
    buda
    ewentulane problemu
    na co zwrocic uwage przy ogladaniu itd
    dzieki

  • 2. Data: 2010-01-03 12:06:28
    Temat: Re: Zafira rocznik 2002
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > co mozecie napisac o takim aucie

    strup
    P.

  • 3. Data: 2010-01-03 16:19:50
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio wpadl mi w oko Opel Zafira z roku 2002
    >
    > silnik 2.0 Dieselek
    > przebieg okolo 160 tys
    >
    > co mozecie napisac o takim aucie

    Jaki silnik? W 2002r byly zdaje sie DTI i DTL.
    Jezeli 2.0 DTI to jest to moim zdaniem fajny dynamiczny i oszczedny
    silnik. W trasie jadac oszczednie da sie zejsc 6-6,5 l/100 km.
    W tym roczniku byly chyba 4 wersje wyposazenia
    - Comfort
    - Elegance
    - Desing Edytion
    - Selection
    Wersja Comfort bez komputera pokladowego i sterowania radiem w kierownicy.
    Co jeszcze... w Zafirze jest fajny system skladania siedzen flex 7, mozna
    naprawde dowolnie aranzowac wnetrze.
    W 2006 kupilem po leasingowa Zafire Comfort z 2003r.
    SERWISOWANE, NIEBITE z PEWNYM przebiegiem 160 kkm.
    Jestem naprawde zadowolony, w sumie teraz mam zrobione 250 kkm
    i zero powaznych napraw czy awarii:
    - wymienilem swiece zarowe
    - wymienilem lacznik stabilizatora
    - wymiana oleju i filtrow co 25-30kkm
    Na co zwrocic uwage? Glownie na pompe wtryskowa
    naprawa/ regeneracja jest dosc droga. Zdiagnozowac ja mozna
    tylko na kompie.