  • 1. Data: 2010-01-02 21:54:44
    Temat: Oleje Liqui Moly - sklepy
    Od: gogi <g...@W...pl>

    Witam,
    czy ktos natknal sie na sklep (nie internetowy) sprzedajacy oleje firmy
    Liqui Moly (np. Super Leichtlauf 10W-40). O stacjach benzynowych nawet
    nie wspominam. Internetowe sklepy tez nie grzesza bogactwem.

    Jesli ktos zna takowy w Warszawie bylbym wdzieczny za namiar.

    gogi

  • 2. Data: 2010-01-02 22:31:08
    Temat: Re: Oleje Liqui Moly - sklepy
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 2 Sty, 21:54, gogi <g...@W...pl> wrote:
> [...]
    > nie wspominam. Internetowe sklepy tez nie grzesza bogactwem.
    >
    > Jesli ktos zna takowy w Warszawie bylbym wdzieczny za namiar.

    InterCars.

    --
    Gom

  • 3. Data: 2010-01-03 00:10:14
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-01-02 22:31, Gom pisze:
    > InterCars.
    > --
    > Gom

    Upsss...
    W sumie rzecz oczywista, zeby sprawdzic tam, a nie wiem czemu tego nie
    zrobilem.

    Dzieki i zeby nie wyjsc na totalnego durnia zapytam o powyzszy olej na
    stacji benzynowej - czy ktos widzial :)

    --
    gogi

  • 4. Data: 2010-01-09 10:48:32
    Od: gogi <g...@W...pl>

    > InterCars.
    > --
    > Gom

    A jakies inne propozycje?
    Bylem wczoraj (Intercars - Warszawa, ul. Warynskiego) i gosc stwierdzil,
    iz nie ma oleju (Super Leichtlauf 10w40) w calym Intercars (cokolwiek to
    znaczy) i nie wiadomo kiedy bedzie.

    gogi

  • 5. Data: 2010-01-09 11:17:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    gogi pisze:
    (...)
    > Bylem wczoraj (Intercars - Warszawa, ul. Warynskiego) i gosc stwierdzil,
    > iz nie ma oleju (Super Leichtlauf 10w40) w calym Intercars (cokolwiek to
    > znaczy) i nie wiadomo kiedy bedzie.

    Tu szukałeś?
    http://www.liquimoly.pl/firma/kontakt

    http://www.liquimoly.pl/firma/siec-dystrybucji?view=
    partner&id=8
    Są telefony, adresy itd.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 6. Data: 2010-01-09 11:33:54
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-01-09 11:17, Artur Maśląg pisze:
    > Tu szukałeś?
    > http://www.liquimoly.pl/firma/kontakt
    >
    > http://www.liquimoly.pl/firma/siec-dystrybucji?view=
    partner&id=8
    > Są telefony, adresy itd.

    Z tego pierwszego adresu nie prowadza sprzedazy.
    Mozna kupic w sklepie internetowym http://www.liquimoly-sklep.pl/
    Teoretycznie mozna odebrac osobiscie jednak pracuja w pon-pt w godz.
    8-16 i sklep faktycznie znajduje sie przed Ozarowem jak sie jedzie od
    strony wawy.

    Sprawdze 2 sklepy w Wawie, ktore sa podane w tym drugim linku, dzieki.

    gogi

  • 7. Data: 2010-01-09 12:16:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    gogi pisze:

    partner&id=8
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Z tego pierwszego adresu nie prowadza sprzedazy.

    Przecież to oczywiste - to jest dyrekcja :) Dałem ten adres jako miejsce
    do poszukiwań - jest tam również telefon, pod którym można zasięgnąć
    informacji co i jak :)

> [...]
    > strony wawy.
    >
    > Sprawdze 2 sklepy w Wawie, ktore sa podane w tym drugim linku, dzieki.

    Ten drugi link do lista sieci dystrybucyjnej z pierwszego linku :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 8. Data: 2010-01-09 23:08:03
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    gogi <g...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie wspominam. Internetowe sklepy tez nie grzesza bogactwem.
    >
    > Jesli ktos zna takowy w Warszawie bylbym wdzieczny za namiar.

    Witam,
    Jest sklep z tymi olejami na ul. Arkuszowej (Bielany) jadąc od centrum przed
    sklepem motoryzacyjnym BHMD po prawej stronie. Wygląda nieciekawie, taka
    drewniana budka, ale parę razy tam kupowałem i nie było żadnych problemów.
    Jest to oficjalny przedstawiciel więc jak nie będą mieli na miejscu to na
    pewno Ci ściągną na zamówienie. Acha, i ceny mają konkurencyjne ;-)
    Pozdrawiam,
    AdamK

  • 9. Data: 2010-01-10 09:33:49
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-01-09 23:08, a...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > Jest to oficjalny przedstawiciel więc jak nie będą mieli na miejscu to na
    > pewno Ci ściągną na zamówienie. Acha, i ceny mają konkurencyjne ;-)

    Dzieki za sygnal,

    Pozdr.

    --
    gogi