  • 1. Data: 2009-03-08 07:52:53
    Temat: Stara płyta MSI - info?
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Witam.

    Mam w domu zabytek Optimusa Pentium 120. Jest tam płyta MSI oznaczona jako
    P54C SI7 - aida pokazuje jako typ płyty "Unknown". Nigdzie nie mogę się
    doszukać do niej manuala (strona MSI milczy na jej temat).

    Czy ktoś się orientuje jaki najszybszy procesor można do niej włożyć ? Czy
    pod MMX były jakieś specjalne płyty ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-08 10:17:36
    Temat: Re: Stara płyta MSI - info?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dooh" napisał:

    > Mam w domu zabytek Optimusa Pentium 120. Jest tam płyta MSI oznaczona
    > jako P54C SI7 [...]
    > Czy ktoś się orientuje jaki najszybszy procesor można do niej włożyć ?
    > Czy pod MMX były jakieś specjalne płyty ?

    Nazwa wskazuje, że jest to płyta pod procesor P54C, czyli pod "zwykłe"
    Pentium, nie Pentium MMX (P55C). Te ostatnie wymagały podwójnego zasilania:
    3V3 oraz 2V8 dla jądra. Sprawdź, czy na tej płycie są stosowne zworki
    ustawiające takie napięcia, ale przypuszczam, że wątpię.

    JoteR