  • 1. Data: 2018-06-04 17:50:38
    Temat: Statystyki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dlugi weekend mina, przyszly liczby

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/grubo-po
    nad-100-osób-więcej-pod-wpływem-alkoholu-policja-pod
    sumowuje/ar-AAycSWD

    "Pytany o główne powody wypadków drogowych wymienił między innymi
    skłonność kierowców do brawury oraz kierowanie pojazdami pod wpływem
    napojów wysokoprocentowych."

    No jak ?
    W tym roku 100 pijanych zlapanych wiecej, a ofiar smiertelnych 17
    mniej.

    Trzezwi niosa smierc :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-06-04 18:29:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zlapanych kilkunastu reszcie po kielichu sie udalo. Rosjanie zrobili urzadzenie
    mierzace w samochodzie powietrze pod katem zawarosci alkoholu. Pomiar jest bez
    zatrzymywania samochodu. Przejezdza sie pomiedzy bramkami. Ciekawe jakie by byly w
    Polsce wyniki dzialania takiego urzadzenia.

  • 3. Data: 2018-06-04 18:54:03
    Temat: Re: Statystyki
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2018 17:50:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > napojów wysokoprocentowych."
    >

    > No jak ?
    > W tym roku 100 pijanych zlapanych wiecej, a ofiar smiertelnych 17

    w majowy było o 50% wiecej po alko a wypadków śmiertelnych
    tyle samo co w zwykłe dni czyli 7 na dzień
    tutaj wyszło identycznie czyli 7 osób zabitych na dzień
    więc ja się zastanwiam czy rower podpada pod definicje pojazd

  • 4. Data: 2018-06-05 10:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > w majowy było o 50% wiecej po alko a wypadków śmiertelnych
    > tyle samo co w zwykłe dni czyli 7 na dzień
    > tutaj wyszło identycznie czyli 7 osób zabitych na dzień
    > więc ja się zastanwiam czy rower podpada pod definicje pojazd

    IMO 7 osób zabitych podpada pod mała próbke z której trudno wyciągać
    wnioski jakiekolwiek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 5. Data: 2018-06-05 13:25:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    dla kazdej osoby z tych siedmiu za to byla stu procentowa probka. Punkt widzenia
    zalezy od punktu siedzenia. Z punktu widzenia budzetu wypadki drogowe przynosza
    strate w granicach trzydziestu miliardow zlotych rocznie.

  • 6. Data: 2018-06-05 14:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > dla kazdej osoby z tych siedmiu za to byla stu procentowa probka.

    A cóz to za demagogia w powaznej dyskusji...

    > Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Z punktu widzenia budzetu
    > wypadki drogowe przynosza strate w granicach trzydziestu miliardow
    > zlotych rocznie.

    OK, ale jak to sie odnosi do tego co ja napisałem? Bo odpowiadasz niby mi
    a jednak piszesz zupełnie na inny temat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 7. Data: 2018-06-05 16:04:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 13:25:42 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > dla kazdej osoby z tych siedmiu za to byla stu procentowa probka. Punkt widzenia
    zalezy od punktu siedzenia. Z punktu widzenia budzetu wypadki drogowe przynosza
    strate w granicach trzydziestu miliardow zlotych rocznie.

    mam w rodzinie strażaka stwierdził że od kiedy w jego okolicy jest autostrada
    liczba wypadków zwłaszcza śmiertelnych spadła drastycznie
    a jakoś nikt nie chce budować autostrad
    a przecież to czysta matematyka
    80 mld złotych wydać na 2000 km autostrad i ekspresówek
    i niech połowe pieniedzy uda się dzieki temu zaoszczędzić
    5 lat i masz zwrot.
    Nawet niech będzie 10 lat.

  • 8. Data: 2018-06-05 16:25:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-05 o 16:04, Bolko pisze:
    > 5 lat i masz zwrot.
    > Nawet niech będzie 10 lat.

    Bo opiekuńcze państwo nie miałoby z czego kraść.

    Dla przypomnienia.

    Rocznie w Polsce ginie 6 tys. osób w wyniku braku diagnostyki raka.

    A ile kasy idzie w błoto na kosztowne operacje beznadziejnych przypadków.

    Tak działa państwo opiekuńcze. Pamiętajcie przy urnie :-)

  • 9. Data: 2018-06-05 17:29:40
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 16:25:25 UTC+2 użytkownik z napisał:

> [...]
    >
    > Rocznie w Polsce ginie 6 tys. osób w wyniku braku diagnostyki raka.
    >
    > A ile kasy idzie w błoto na kosztowne operacje beznadziejnych przypadków.

    Ale pierdolisz (cytując zenka).
    Mój ojciec był takim beznadziejnym przypadkiem na poczatku lat 80-tych.
    Nie poszedł na operacje bo 50% ludzi nie przeżywało a i tak umarł.
    Jakiś czas temu z papierami ojca byłem u kardiologa żeby sprawdził mnie.
    Czy nie mam podobny problemów.
    Gdyby mój tata żył teraz to byłby to prosty zabieg przeprowadzny
    w tak zwanym miedzy czasie.

    I uwielbiam pieprzenie ludzi którzy mówią że nie korzystają z publicznej
    służby zdrowia tylko są ubezpieczeni w medicoverze.
    I aż ostatnio sprawdziłem.
    Pogotowie prywatne w medicowerze działą 30 km od centrum wrocławia,
    warszawy i krakowa.

    I dzieki temu że lekarze walczą do końca i wydają grube miliony
    to co kiedyś było zabawą w Boga dzisiaj jest prostym zabiegiem.
    NAUKA musi kosztować jako wolnorynkowiec powinnienś to wiedzieć.

  • 10. Data: 2018-06-05 17:54:47
    Od: kk <k...@o...pl>

    > dla kazdej osoby z tych siedmiu za to byla stu procentowa probka. Punkt widzenia
    zalezy od punktu siedzenia. Z punktu widzenia budzetu wypadki drogowe przynosza
    strate w granicach trzydziestu miliardow zlotych rocznie.

    Jeśliby przyjąć, że są jakieś straty w wysokości 30 miliardów złotych to
    dochód budżetu w postaci VAT od tych 30 miliardów wynosi około 5 miliardów.