  • 1. Data: 2009-06-24 05:26:34
    Temat: Stos TCP/IP w uC
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć
    Możecie mi polecić coś na temat implementacji i zasady obsługi stosu
    TCP/IP w mikrokontrolerach.
    Od jakiegoś czasu szukam czegoś zrozumiałego jak to wszystko działa,
    jak są przesyłane dane po sieci i jak są pakowane.
    Jakbyście mieli jakiś przyzwoity opis to proszę dajcie i namiar.

  • 2. Data: 2009-06-24 08:43:50
    Temat: Re: Stos TCP/IP w uC
    Od: Mariusz Ł <e...@p...onet.pl>

    slawek7 pisze:
> [...]
    > jak są przesyłane dane po sieci i jak są pakowane.
    > Jakbyście mieli jakiś przyzwoity opis to proszę dajcie i namiar.

    Tu masz:

    http://www.amazon.com/Embedded-Ethernet-Internet-Com
    plete-Axelson/dp/1931448000/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=boo
    ks&qid=1245832977&sr=8-1

  • 3. Data: 2009-06-24 09:57:12
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Nie ma jak kupić na Amazon.com?????

  • 4. Data: 2009-06-24 10:47:11
    Od: Mariusz Ł <e...@p...onet.pl>

    slawek7 pisze:
    > Nie ma jak kupić na Amazon.com?????

    Sorry. Nie rozumiem pytania. Przecież jest "In Stock".
    33$ + koszt przesyłki. Płacisz kartą.

  • 5. Data: 2009-06-24 17:37:38
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    slawek7 pisze:

> [...]
    > jak są przesyłane dane po sieci i jak są pakowane.
    > Jakbyście mieli jakiś przyzwoity opis to proszę dajcie i namiar.

    Podstawowe pytanie: potrzebujesz coś poprawić w gotowym stosie czy
    zaimplementować własny w systemie operacyjnym, dla którego nie ma gotowca?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-06-24 18:15:47
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >jak są przesyłane dane po sieci i jak są pakowane.
    >Jakbyście mieli jakiś przyzwoity opis to proszę dajcie i namiar.

    Dla mnie najlepsza kniga
    Addison Wesley - TCP-IP Illustrated volume 1- The Protocols
    dosyć precyzyjnie opisuje protokoły od podstaw.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2009-06-24 18:23:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Sorry. Nie rozumiem pytania. Przecież jest "In Stock".
    > 33$ + koszt przesyłki. Płacisz kartą.

    mam głupie pytanie, jak się płaci kartą - jaką kartą VISA?

  • 8. Data: 2009-06-24 18:58:57
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:

    > mam głupie pytanie, jak się płaci kartą - jaką kartą VISA?

    W Amazonie płaciłem eKartą (z mBanku). Powinny też działać wszystkie
    wypukłe. Podajesz na stronie www (w szyfrowanej transmisji https) numer
    karty, imię i nazwisko widniejące na karcie, datę ważności oraz czasem
    też (nie pamiętam czy akurat Amazon o to prosi) kod CVV2, zapisany po
    numerze karty na rewersie na pasku podpisu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2009-06-24 19:23:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

> [...]
    > też (nie pamiętam czy akurat Amazon o to prosi) kod CVV2, zapisany po
    > numerze karty na rewersie na pasku podpisu.

    dzięki! ;o)

  • 10. Data: 2009-06-24 21:43:19
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    I nie kupuj w miejscach co do których masz choćby cień podejrzenia,
    że dane z karty mogą wykorzystać do innych celów niż wykonywane zamówienie.
    K.