  • 1. Data: 2009-06-24 10:33:12
    Temat: gdzie - wyświetlacz alfanumeryczny LED z wejściem szeregowym ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No właśnie - padł mi taki we wzmacniaczu. Na oko wygląda jak standardowy
    podwójny wyświetlacz alfanumeryczny LED o wysokości 21 mm, ale - ma jedynie
    12 końcówek, i wbudowany chip z szeregową transmisją. No taki dziwoląg.
    Nigdzie nie mogą tego znaleźć - może macie pojęcie gdzie takie coś można
    kupić w ilości 1 - 2 szt ? Kolor obojętny :)

  • 2. Data: 2009-06-24 13:18:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h1svd6$b8r$1@news.onet.pl...
> [...]
    > transmisją. No taki dziwoląg. Nigdzie nie mogą tego znaleźć -
    > może macie pojęcie gdzie takie coś można kupić w ilości 1 - 2 szt

    Ale to musisz kupic dokladnie tak typ, tzn kolor dowolny, ale
    transmisja ta sama.

    Tak pogladowo to mozesz sobie poszukac w Elfie, RS czy Digikey, ale
    kupic trzeba dokladnie to co jest.

    Chipy do tego robil Maxim, ale kto wie co masz tam uzyte.
    Byc moze czeka cie mala rzezba, albo pogodzenie sie z brakiem
    wyswietlania :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-06-24 17:40:07
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    sundayman pisze:

> [...]
    > Nigdzie nie mogą tego znaleźć - może macie pojęcie gdzie takie coś można
    > kupić w ilości 1 - 2 szt ? Kolor obojętny :)

    Jak już rozczaisz transmisję to mały problem zrobić samemu np. z
    procesorem AVR i zwykłymi wyświetlaczami LED. Zresztą, czy jesteś
    pewien, że to nie VFD?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-06-24 19:21:03
    Od: "Sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Jak już rozczaisz transmisję to mały problem zrobić samemu np. z
    > procesorem AVR i zwykłymi wyświetlaczami LED. Zresztą, czy jesteś
    > pewien, że to nie VFD?

    No pewnie :) na 200% to LED. Jaki typ no cholera wie, znaczy są tam jakiec
    cyferki (teraz nie mam pod ręką) ale google nie widzi...
    No biorę pod uwagę, że ew. to AVR + odrobina rzeźbienia, ale strasznie mi
    się nie chceeeeee...

  • 5. Data: 2009-06-26 07:19:12
    Od: misz1979 <m...@g...com>

    On Jun 24, 9:21 pm, "Sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > cyferki (teraz nie mam pod ręką) ale google nie widzi...
    > No biorę pod uwagę, że ew. to AVR + odrobina rzeźbienia, ale strasznie mi

    Małe pytanko a jesteś na 100% pewnień, że to ten właśnie wyświetlacz
    Ci padł. Proponowałbym oscyl do ręki i przemierzenie sygnałów,
    zasilanie
    etc. Jeśli na 100% padł Ci ten wyświetlacz to popieram rozwiązanie
    AVR + manufkaturka, taniej i pewniej, może bardziej pracochłonniej.