  • 1. Data: 2010-02-02 15:49:32
    Temat: Subaru Outback 2.0D
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Jak sprawuje się diesel Subaru? Jak z awaryjnością? Kulturą pracy?
    Jak 150KM radzi sobie z OUTBACKiem? Co możecie powiedzieć o tym autku?

    Czy dealerzy subaru są skłonni do upustów cenowych? (Ja w na Oplu
    Insigni zbiłem prawie 20% :) )

  • 2. Data: 2010-02-02 16:33:20
    Temat: Re: Subaru Outback 2.0D
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 2 Lut, 15:49, Miecio <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Jak 150KM radzi sobie z OUTBACKiem? Co możecie powiedzieć o tym autku?
    >
    > Czy dealerzy subaru są skłonni do upustów cenowych? (Ja w na Oplu

    zapytaj na forum Subaru
    http://forum-subaru.pl/bb3/index.php

  • 3. Data: 2010-02-02 16:39:29
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 15:49:32 +0100, Miecio napisal(a):
    > Jak sprawuje się diesel Subaru?

    Mam go 16 miesięcy w legacy i jest rewelacyjny. W aucie jest cicho,
    spalanie przyzwoite, przyśpiesza bardzo przyjemnie. Szybko - ale nie
    rzucać pasażerami po samochodzie, jak to miało miejsce w 156 JTD :)

    Tzn. przyśpiesza lepiej niż 156-tka a przy tym dużo łagodniej. Gorzej
    dla miłośników przeciążeń, lepiej dla ludzi ze słabym żołądkiem.

    > Jak z awaryjnością?
    Na sprzęgło trzeba uważać... u mnie osobiście nic złego się nie dzieje ;)
    Najgorsza awaria to brzęcząca osłona wydechu, naprawione przy okazji
    przeglądu.

    > Kulturą pracy?
    Zimą niestety nagrzewa się upiornie wolno, polecam webasto.
    Poza tym super.

    > Jak 150KM radzi sobie z OUTBACKiem? Co możecie powiedzieć o tym autku?

    Dużo miejsca, zwłaszcza w MY10. Fajny wybór na rodzinne autko.

    > Czy dealerzy subaru są skłonni do upustów cenowych? (Ja w na Oplu
    > Insigni zbiłem prawie 20% :) )

    Hmmm... ostatnio czytałem, że sprzedali wszystkie MY10 do maja,
    przynajmniej w jednym salonie. Więc na mega-upusty bym nie liczył.

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 4. Data: 2010-02-02 20:24:29
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Scypio wrote:

> [...]
    >
    > Tzn. przyśpiesza lepiej niż 156-tka a przy tym dużo łagodniej. Gorzej
    > dla miłośników przeciążeń, lepiej dla ludzi ze słabym żołądkiem.

    uwielbiam opisy przyspieszeń...
    dla jednych te ~9s będą WOW
    dla drugich bleh...

    spalanie - rzeczywiście mało - biorąc pod uwagę 4x4 - mało...

    > Zimą niestety nagrzewa się upiornie wolno, polecam webasto.
    > Poza tym super.

    jak każdy diesel...

    > Dużo miejsca, zwłaszcza w MY10. Fajny wybór na rodzinne autko.

    znów - zależy
    dużo miejsca to jest w BMW 7
    outback w mojej opini to przerośnięty kompakt

    --
    limken polimken

  • 5. Data: 2010-02-02 21:19:32
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Tue, 2 Feb 2010 20:24:29 +0100, limken napisal(a):
    > uwielbiam opisy przyspieszeń...
    > dla jednych te ~9s będą WOW
    > dla drugich bleh...

    Dobrze się kula jak na 150KM. Jakbym chciał WOW to bym szukał estiaja. Ale
    to ma być wygodny samochód na codzień :)

    > znów - zależy
    > dużo miejsca to jest w BMW 7
    > outback w mojej opini to przerośnięty kompakt

    Dużo w porównaniu z AR159, accordem, avensisem 2, laguną, A4, P406 i...
    poprzednim outbackiem/legacy. To tak średnio kompaktowe samochody.

    --
    scypio

  • 6. Data: 2010-02-02 21:34:31
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Scypio wrote:

    > Dużo w porównaniu z AR159, accordem, avensisem 2, laguną, A4, P406
    > i... poprzednim outbackiem/legacy. To tak średnio kompaktowe
    > samochody.

    no i tu właśnie się niezgodzę
    miejsca mniej w stosunku do accorda, ave, laguny.. (406 i ar159 nie znam)

    w stosunku do a4 - zgadzam się - bo to ta sama półka - przerośnięty kompakt
    za kierownicą było jakoś ciasnawo
    bagażnik też nie poraża... (pewnie ze względu na napęd)

    no ale to moje prywatne odczucia - każdy może mieć swoje

    --
    limken polimken

  • 7. Data: 2010-02-02 22:22:17
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Tue, 2 Feb 2010 21:34:31 +0100, limken napisal(a):
    > no i tu właśnie się niezgodzę
    > miejsca mniej w stosunku do accorda, ave, laguny.. (406 i ar159 nie znam)

    Powiem ci, że mnie zaskakujesz tutaj bardzo. Accordem kombi '04 zrobiłem
    kilka tysięcy kilometrów i upchanie kogoś z tyłu, gdy ja byłem za kierownicą to
    była masakra... już w legacy '08, którym teraz jeżdżę jest dużo lepiej.

    Zanim kupiłem to auto obejrzałem też lagunę III kombi - zgroza! przy
    maksymalnym odsunięciu fotela i tak miałem z przodu zbyt mało miejsca. Z
    tyłu między fotel i kanapę nie mogłem wcisnąć ręki na szerokość - żaden
    wyposażony w nogi człowiek by tam nie usiadł :)

    Nowe legacy/outback (MY10) jest w środku dużo większe od mojego!

    > w stosunku do a4 - zgadzam się - bo to ta sama półka - przerośnięty kompakt
    > za kierownicą było jakoś ciasnawo
    > bagażnik też nie poraża... (pewnie ze względu na napęd)

    526 to całkiem sporo jak na segment D.

    dla porównania (wersje kombi...)
    accord - 395l
    ar 159 - 445l
    p407 - 448l
    laguna - 450l
    a4 - 490l
    mazda 6 - 519l
    c5 - 533l
    avensis - 543l
    mondeo - 554l

    Jesteś pewien, że widziałeś najnowszy model legacy/outbacka?
    http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?
    id=25229&test=374
    http://www.autogaleria.pl/auto_test/subaru-legacy-ko
    mbi-2.5i-sport,374.html

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 8. Data: 2010-02-02 23:05:37
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Scypio wrote:

> [...]
    > kilka tysięcy kilometrów i upchanie kogoś z tyłu, gdy ja byłem za
    > kierownicą to była masakra... już w legacy '08, którym teraz jeżdżę

    na wstępie - mówię o poprzednim outbacku (09)

    ten accord kombi któryn jeździłeś ma większy bagażnik od outbacka
    accord miał 572l, outback chyba 450
    nowy accord ma rzeczywiście mało
    ale zmienił całkowicie przeznaczenie - został ustawiony w inną półkę

    co do miejsca za kierownicą - być może specyficzny sposób projektowania -
    ale miałem wrażenie że siedzę w kompakcie
    a bagażnik taki sam jak w sedanie accorda ;]

    BTW: bagażnik sedana accorda jest większy niż kombi - dziwne - no nie?

    --
    limken polimken

  • 9. Data: 2010-02-03 00:24:53
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Tue, 2 Feb 2010 23:05:37 +0100, limken napisal(a):
    > BTW: bagażnik sedana accorda jest większy niż kombi - dziwne - no nie?

    No właśnie, bez sensu to zrobili w tym nowym modelu. Stary może i wyglądał
    jak karawan ale miało to swój urok. Miał ogromny bagażnik - nie ma. Miał
    sprytny mechanizm chowania zagłówków przy składaniu tylnej kanapy
    - mechanizm również wyleciał. Ten nowy accord kombi to spory krok w tył.

    Diesle hondy i subaru kosztują podobnie (wyższa akcyza robi swoje...) i
    mając taki wybór brałbym subaraka w ciemno :)

    --
    scypio

  • 10. Data: 2010-02-03 01:00:01
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Scypio wrote:

> [...]
    > nie ma. Miał sprytny mechanizm chowania zagłówków przy składaniu
    > tylnej kanapy - mechanizm również wyleciał. Ten nowy accord kombi to

    ba... kombi jest nawet krótsze od sedana ;)
    ale ponoć płyta to wymogła - bo szykują wersje SUV accorda
    i dlatego ta podłoga taka a nie inna..

    > Diesle hondy i subaru kosztują podobnie (wyższa akcyza robi swoje...)
    > i mając taki wybór brałbym subaraka w ciemno :)

    diesel subaru ma poniżej 2l - więc akcyza normalna
    honda niestety ma 2.2

    subarynka rzeczywiście droga...
    widać to po wnętrzu - wszystko klasa ...
    ale jednak cena zabija...

    --
    limken polimken