eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Pękł pierścień
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 38

  • 1. Data: 2010-02-02 12:32:39
    Temat: Pękł pierścień
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Silnik V6.
    Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
    tulei.
    Warto to w ogóle robić?


    Pozdrawiam - Darek.



  • 2. Data: 2010-02-02 12:46:30
    Temat: Re: Pękłpierścień
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Silnik V6.
    > Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
    > tulei.
    > Warto to w ogóle robić?
    >
    >
    > Pozdrawiam - Darek.
    >
    >
    Jaki ten wynalazek ma przebieg?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 3. Data: 2010-02-02 13:08:52
    Temat: Re: Pękł pierścień
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Silnik V6.
    > Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
    > tulei.
    > Warto to w ogóle robić?

    pytanie jest trochę filozoficzne,
    bo technicznie - o ile występują do tego silnika pierścienie
    nadwymiarowe/części sensownej jakości - nie ma problemu zrobić - o ile dasz
    to komuś kto wie co robi, a więc raz mechanik, a dwa firma zajmująca się
    szlifami itd. i efekty będą na pewno OK,
    a ekonomicznie to już musisz sam zdecydować,
    brat


  • 4. Data: 2010-02-02 13:22:02
    Temat: Re: Pękł pierścień
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
    >> Silnik V6.
    >> Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa
    >> pionowa na tulei. Warto to w ogóle robić?
    >
    > pytanie jest trochę filozoficzne,
    > bo technicznie - o ile występują do tego silnika pierścienie
    > nadwymiarowe/części sensownej jakości - nie ma problemu zrobić -
    > o ile dasz to komuś kto wie co robi, a więc raz mechanik, a dwa
    > firma zajmująca się szlifami itd. i efekty będą na pewno OK,
    > a ekonomicznie to już musisz sam zdecydować,

    Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie
    kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu.
    IMO - nie warto.

    Mozna sie ewentualnie rysa nie przejmowac i tylko zmienic
    pierscienie.
    Ewentualnie sie doszukac - moze silnik na tulejach i wystarczy
    jedna wymienic.

    J.



  • 5. Data: 2010-02-02 14:02:48
    Temat: Re: Pękł pierścień
    Od: Jacek <m...@s...pl>


    > Ekonomicznie bedzie tak, ze porzadna naprawa ze szlifami itp bedzie
    > kosztowala wiecej niz silnik ze szrotu.
    > IMO - nie warto.

    No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?


  • 6. Data: 2010-02-02 14:16:56
    Temat: Re: Pękł pierścień
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?

    pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce


  • 7. Data: 2010-02-02 14:20:01
    Temat: Re: Pękł pierścień
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
    news:hk98ne$cbk$1@news.onet.pl...
    >> No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
    > pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce

    Nie przesadzaj zdażają się młode zgnioty z małymi przebiegami. owszem pewny
    w 100% to tylko serwis ale w miare pewny to już może być.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)


  • 8. Data: 2010-02-02 14:21:13
    Temat: Re: Pękł pierścień
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Darek." <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hk92gr$pq1$1@inews.gazeta.pl...
    > Silnik V6.
    > Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
    > tulei.
    > Warto to w ogóle robić?
    >

    W jakim sensie warto?
    Czy sie oplaca finansowo - latwo policzyc...

    Ostatnie co szlifowalem -a bylo to bardzo dawno- to silnik do Audi 1,6 z 78
    roku... teraz widze, ze po warsztatach szlifierskich zostaja tylko stare
    szyldy. IMHO poszukac silnika na allegro ktory mozna odpalic lub na ktory
    sprzedawca da gwarancje na sensownych warunkach i nie bawic sie w babranie w
    srodku. Z doswiadczenia wiem, ze nie wiadomo jak bardzo mechanior bedzie sie
    staral, nie mozesz wyeliminowac pozniejszych niespodzianek po dlubaniu.

    --
    Picasso






  • 9. Data: 2010-02-02 14:22:24
    Temat: Re: Pękł pierścień
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hk98q7$cj0$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości
    > news:hk98ne$cbk$1@news.onet.pl...
    >>> No ale czy nie jest warto przeplacic za "nowy" pewny silnik>?
    >> pewny to on bedzie jak go kupisz w fabryce
    > Nie przesadzaj zdażają się młode zgnioty z małymi przebiegami. owszem
    > pewny w 100% to tylko serwis ale w miare pewny to już może być.

    *rz

    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)


  • 10. Data: 2010-02-02 16:53:45
    Temat: Re: Pękł pierścień
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hk92gr$pq1$1@inews.gazeta.pl Darek.
    <n...@g...pl> pisze:

    > Silnik V6.
    > Na jednym cylindrze pękły pierścienie , zrobiła się mocna rysa pionowa na
    > tulei.
    > Warto to w ogóle robić?
    Albo robisz, albo wymieniasz silnik (używany może też mieć taką rysę lub
    inne niespodzianki), albo szrotujesz.
    Zależy jakie masz plany co do auta.

    --
    Jotte

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: