  • 71. Data: 2009-03-13 10:59:15
    Temat: Re: [bt enabled] Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 13 Mar 2009 09:46:37 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Może nie pamiętasz co wyprawiała Nokia z bt na początku technologii,
    >może poczytaj.

    Wiesz - co innego początki technologii a co innego technologia co od
    ładnych paru lat działa bezproblemowo wszędzie. Tylko w Ajfołnie jakoś
    nei za bardzo ;-)

    >Ale BT teraz już jest. A do innych się mt, g-metr czy true-color czy
    >ts pojemnościowy nie dołoży programowo.

    A po co MT? Mi wystarczy powiększenie poprzez dwukrotne puknięcie. Jak
    mam skalować to kręcę palcem w kółko w lewo albo prawo - jak dla mnei
    wygodniej robi się to kciukiem ręki trzymającej telefon. Akcelerometr
    mam - nie sądzę by w Ajfołnie było to rozwiązanie czysto sprzętowe jak
    sugerujesz bo piszesz tak jakby to właśnie programowo było. A tam
    jest czujnik - dokłądnei jak w moich dwóch telefonach. Ekran to dla
    mnie rzecz względna.

    A po co jak wystarcza 1? :-P

    Zdrówko

  • 72. Data: 2009-03-24 23:26:32
    Temat: Re: Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@l...institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > True. Ale nie wystarczy zapakować prostą Nokię z symbianem w przecudnej
    > urody obudowę i dać przecudnej urody międzymordzie - trzeba jeszcze mieć
    > pod ręką kościół wyznawców jedynego Stiva który będzie głosił prawdę
    > objawioną.

    Ale problemem, dla ciebie, jest to, ze w iPhonie nie ma w srodku prostej
    Nokii z symbianem. Albo innego WM.

    TA

  • 73. Data: 2009-03-24 23:28:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gom786$3r2$1@news.onet.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>
    > napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > Wady ma.
    >
    > Ale najwyrazniej klienci wola WM niz PalmOS.
    > I chyba nawet niz Symbiana.

    Ojej. A to nie jest skutek M$ marketingu?

    TA

  • 74. Data: 2009-03-24 23:32:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gooio0$fbp$1@news.onet.pl>,
    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Moj kolega psychiatra tez uzywa HTC, ma na nim cala kartoteke pacjentow
    > z koniecznymi notatkami wszystko w MSOffice czyli glownie excell i word
    > jest mu potrzebny.
    > Jak go zapytalem o iphone to wywalil galy i powiedzial ze dziecku kupil
    > bo taka moda w szkole, ale dla niego zupelnie nie przydatny.

    A to nie ma jakiegos offica na iPhona?

    TA

  • 75. Data: 2009-03-24 23:36:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gov96t$5ep$1@news.onet.pl>,
    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Gratulacje dla Pana Woznika, pewnie za pol darmo mu to udostepnili a on
    > Was juz widze ze na niezla kase ma zamiar oskubywac.

    A kto to jest ten Pan Woznik?
    Czy ty sie dobrze czujesz?

    TA

  • 76. Data: 2009-03-25 08:46:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    >Ojej. A to nie jest skutek M$ marketingu?

    IMO nie - bo zauwaz ze tego produktu MS jakos nachalnie nie reklamuje,
    a i konkurencja jest.

    No chyba ze mamy na mysli pozytywna czesc marketingu - zadbali o to
    zeby klienci byli z produktu zadowoleni.

    J.

  • 77. Data: 2009-03-26 02:14:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <3...@4...com>,
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > IMO nie - bo zauwaz ze tego produktu MS jakos nachalnie nie reklamuje,
    > a i konkurencja jest.
    >
    > No chyba ze mamy na mysli pozytywna czesc marketingu - zadbali o to
    > zeby klienci byli z produktu zadowoleni.

    E, mam na mysli 'swiadomosc marki'. Ludzie wierza, ze jak cos ma nalepke
    M$ to jest cool. Podobnie jak, ze Nokie to najlepsze telefony, i takie
    tam...

    TA

  • 78. Data: 2009-05-08 10:01:16
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jakis tam slowacki klon TT :)
    > Biorac pod uwage jak dziala TT w Polsce to jeszcze dlugo nie dogonia
    > Automapy.
    > Nie zna numerow budynkow, nie umie ich wyswietlac, siermiezne to jakos i
    > ubogie.
    > Punkt DOM juz wymyslono, punkt PRACA czeka na swoja kolejke.
    > No Slowacy maja spore doswiadczenie, juz z pol roku tworza programy
    > nawigacyjne :) wczesniej tylko silniki glownie pod linuxa.
    > Gratulacje dla Pana Woznika, pewnie za pol darmo mu to udostepnili a on
    > Was juz widze ze na niezla kase ma zamiar oskubywac.

    Tu akurat muszę zaprotestować.
    AM faktycznie posiada dokładniejsze mapy, choć też w wielu miejscowościach
    brakuje numeracji domów oraz ulic.
    Co gorsze często w AM bywa tak, że chcąc dotrzeć do konkretnego adresu
    (nazwa miejscowości, nazwa ulicy, numer domu) po prostu nie widać nazw ulic
    oraz numerów domów tzn. wpisując adres AM proponuje tylko i wyłącznie nazwę
    miejscowości bez ulic i numerów domów. Twierdzi, że nie ma w sobie takich
    danych. Dojeżdżam do miejscowości i na mapie widzę nazwy ulic, ale nadal nie
    ma możliwości wprowadzenia nazyw ulicy, żeby mapa doprowadziła do niej. Jest
    to jakiś błąd, ale jest.
    Jednak jeżeli chodzi o TT to o wiele lepiej prowadzi i nigdy nie zdarzyły mi
    się tego typu przypadki co z AM.
    Już nie raz AM wyprowadziła mnie w lasy czy polne drogi. Próbując wydostać
    się do jakiejś drogi asfaltowej AM potrafiła mnie prowadzić wiele kilometrów
    po polnych drogach i błocie. Wiele razy bywało tak, że prowadziła mnie w
    kółko i wracałem dokłądnie w to samo miejsce. Wtedy odpalałem TT, który
    bezbłędnie wyprowadzał mnie do najbliższej drogi asfaltowej i dalej prowadzi
    najepszymi drogami do celu.
    W TT po prostu wyłacza się drogi gruntowe, zaś w AM określa się ile
    maksymalnie można nadrobić km, aby ominąć drogę gruntową. Uważam, że
    rozwiązanie z TT jest o wiele lepsze.
    Kolejną rzeczą, która mnie denerwuje w AM jest "Prowadź do" i brak
    możliwości ustawień "Prowadź od - do" tak jak jest to możliwe w TT
    Bardzo często potrzebuję przy pomocy mapy GPS określić odległość oraz czas
    przejazdu pomiędzy 2 punktami, z których żaden nie jest punktem, w którym
    obecnie się znajduję. Niestety AM może wyznaczać trasę tylko i wyłącznie od
    miejsca obecnej pozycji do miejsca wskazanego. W przypadku TT można podobnie
    tak jak w AM, ale także i podając 2 punkty: "wyjazd z" oraz "miejsce
    docelowe".

  • 79. Data: 2009-05-08 12:04:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 8 May 2009 12:01:16 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

> [...]
    > miejsca obecnej pozycji do miejsca wskazanego. W przypadku TT można podobnie
    > tak jak w AM, ale także i podając 2 punkty: "wyjazd z" oraz "miejsce

    W 100% zgadzam się z Tobą!
    AM ma co prawda dokładniejsze mapy Polski, ale TT jest znacznie bardziej
    przyjazny dla użytkownika oraz intuicyjny w obsłudze.
    Tym bardziej mnie to smuci, że AFAIK TT zaprzestał supportu dla urządzeń
    przenośnych pod Windows Mobile.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 80. Data: 2009-05-08 21:30:00
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Kolejną rzeczą, która mnie denerwuje w AM jest "Prowadź do" i brak
    > możliwości ustawień "Prowadź od - do" tak jak jest to możliwe w TT

    Od wielu juz numerow AM jest taka mozliwosc :) To naprawde zadna nowosc.
    Tak sie sprawdza trasy testujac droge na sucho.

> [...]
    > obecnie się znajduję. Niestety AM może wyznaczać trasę tylko i
    wyłącznie od
    > miejsca obecnej pozycji do miejsca wskazanego.

    Odkad pamietam w AM od dowolnego punktu do dowolnego punktu nie
    koniecznie od tego w ktorym sie znajduje. I na symulacji jazdy zobaczysz
    co zechcesz, lacznie z czasem przejazdu i prognozowanym czasem dojazdu
    na miejsce.

    > W przypadku TT można podobnie
    > tak jak w AM, ale także i podając 2 punkty: "wyjazd z" oraz "miejsce
    > docelowe".

    Widze ze chyba nie przeczytales instrukcji do AM i nie testowales jej z
    ta wieza w praktyce. Ja TT ma w kolekcji tylko w zasdzie do mania ale
    jezdze zawsze na AM, dla mnie jest dokladniejsza.

    pozdrawiam, leszek