    From: enduroxboy <bixi@_NOSPAM_vp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Suzuki RM 125 czy Rieju mrx 125 ?
    Date: Wed, 15 Jun 2016 13:12:21 +0000 (UTC)

    Witam, mam problem, nie wiem który sprzet wybrac, bedzie to moj pierwszy
    cross, na ktorym chcialbym nauczyc sie dobrze jezdzic ale tez dobrze sie
    bawic, gorki laski itd, nie zamierzam podjezdzac po kilunasto metrowa
    gore, ale ktory model warto ? Cos starszego z wieksza iloscia KM czy
    mlodszego z wiekszymi bajerami ?
    Moj budzet to zaledwie 3tys. wiec nie mam duzego wyboru, opcja typu :
    doloz i kup cos mocniejszego albo kup sobie DT mnie nie interesuje. Licze
    na pomoc.