  • 1. Data: 2009-10-04 11:38:30
    Temat: Re: Owiewki do motocykla
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@d...com> napisał w wiadomości
    news:haatc5$tul$1@news.onet.pl...

    > Ja się nie znam ale tak sobie myślę że akurat owiewki chińskie to w
    > zasadzie najmniejszy problem. Co za różnica że ten plastik połamie sie
    > inaczej niż oryginalny przy kolejnej glebie?
    > Co tam jeszcze może być nie tak? Lakier odchodzi? To zależy od lakiernika
    > jak je przygotuje...

    Jeśli to chińszczyzna którą widziałem, a pewnie idzie to od tego samego
    producenta to wykonanie to tragedia.

  • 2. Data: 2009-10-04 11:46:06
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "smoq" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Masz linka co widziałeś??

    widzialem toto na nowej zx10tce, na sile da rade, ale dla mnie to lipa, w
    sensie miec moto za 50 kola i owiewki jak w chniskim skuterze

  • 3. Data: 2009-10-04 12:17:56
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    >W związku z solidną glebą i niepoważnym podejsciem do sprawy przez TU
    >sprawcy, musze zrobic swoj motór low-costowo. Lakiernik bardzo chetnie
    >doprowadzi owiewki do stanu, ale znalazlem na Sieci cos takiego:
    > http://owiewki24.pl/SUZUKI_GSXR_1300_HAYABUSA_08_09-
    93.html

    > Czy ktos zna tę firmę? Co możecie powiedzieć o ich produktach? Warto?

    Nie wierzę że za takie pieniądze komukolwiek opłaca się to robić w dobrej
    jakości.

  • 5. Data: 2009-10-04 14:52:22
    Od: "Muti" <m...@p...media.pl>

    > http://owiewki24.pl/SUZUKI_GSXR_1300_HAYABUSA_08_09-
    93.html

    Owiewki chińskie, wprawdze nie takiej jakości jak orginał ale dają rade.

  • 6. Data: 2009-10-04 18:28:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "smoq" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    >W zwi?zku z solidn? gleb? i niepoważnym podejsciem do sprawy przez TU
    >sprawcy, musze zrobic swoj motór low-costowo.
    (...)

    A nie lepiej wynająć prawnika i uzyskać od TU to, co się należy?

  • 7. Data: 2009-10-04 19:34:30
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Marcin N pisze:

> [...]

    inaczej niż oryginalny przy kolejnej glebie?
    Co tam jeszcze może być nie tak? Lakier odchodzi? To zależy od

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 8. Data: 2009-10-04 20:09:01
    Od: n...@s...com

    On Sun, 04 Oct 2009 21:34:30 +0200, The_EaGle <t...@d...com> wrote:

    >Ja się nie znam ale tak sobie myślę że akurat owiewki chińskie to w
    >zasadzie najmniejszy problem.

    Aha

    > Co za różnica że ten plastik połamie sie
    >inaczej niż oryginalny przy kolejnej glebie?

    No problem, byleby sie nie polamal od wibracji 'sam z siebie'.

    >Co tam jeszcze może być nie tak?

    Moze byc za miekki, za twardy, moze kruszec z czasem, a moze odrazu.
    Moze tez wazyc pol tony ;>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 9. Data: 2009-10-04 20:26:44
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

  • 10. Data: 2009-10-04 20:27:35
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "smoq" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > (...)
    >

    > A nie lepiej wynająć prawnika i uzyskać od TU to, co się należy?

    No wiadomo, sprawa jest w trakcie, ale to jeszcze potrwa

    --
    pzdr smoq