    From: "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Światła się przestawiły
    Date: Wed, 03 Mar 2010 22:17:06 +0100

    Odpiąłem akumulator, przed spawaniem wydechu.
    Po naprawie podłączyłem i w czasie podłączania słyszałem szumek.
    Myślałem, że to chłodzenie spawarki słychać. Jak się po włączeniu
    świateł okazało, to musiały być silniczki od korekcji świateł.
    Światła mi się obniżyły. Jak to możliwe?
    Niestety nie da się ich przestawić, prawdopodobnie będę musiał
    kombinować z "lewym" odwrotnym zasilaniem.

    Nie bądź idiotą, nie wspominaj o sondzie lambda i "maszpunto".

    zyga
    --
    --force --nodeps --all