  • 1. Data: 2010-03-03 22:17:06
    Temat: Światła się przestawiły
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Odpiąłem akumulator, przed spawaniem wydechu.
    Po naprawie podłączyłem i w czasie podłączania słyszałem szumek.
    Myślałem, że to chłodzenie spawarki słychać. Jak się po włączeniu
    świateł okazało, to musiały być silniczki od korekcji świateł.
    Światła mi się obniżyły. Jak to możliwe?
    Niestety nie da się ich przestawić, prawdopodobnie będę musiał
    kombinować z "lewym" odwrotnym zasilaniem.

    Nie bądź idiotą, nie wspominaj o sondzie lambda i "maszpunto".

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2010-03-03 22:22:36
    Temat: Re: Światła się przestawiły
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Odpiąłem akumulator, przed spawaniem wydechu.

    Przyspawałeś sondę lambda, by mieć pewność, że tym razem próba kradzieży
    będzie bezskuteczna? Trytytki nie popalone?

    (...)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 3. Data: 2010-03-03 22:41:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Mar 2010 22:17:06 +0100, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
> [...]
    >świateł okazało, to musiały być silniczki od korekcji świateł.
    >Światła mi się obniżyły. Jak to możliwe?

    Mozliwe ze przez to spawanie zostaly uszkodzone na dobre ..
    ale moze tylko kabelek od regulatora sie rozlaczyl ?

    J.

  • 4. Data: 2010-03-03 23:24:50
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał(a):

> [...]
    > Światła mi się obniżyły. Jak to możliwe?
    > Niestety nie da się ich przestawić, prawdopodobnie będę musiał
    > kombinować z "lewym" odwrotnym zasilaniem.

    Ja zauważyłem że one się ustawiają jak się napięcie pojawi
    (np pod długim odłączneiu akumulatora), to to sobie tam jeździ
    chwilę.

    Czy kable od amortyzatorów to są do odczytu pochylenia
    i ustawiania świateł ?

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-03-04 10:20:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jak masz punto 1,2,3 to silniczki moga pracowac po wlaczeniu zasilania.
    sprawdz na desce czy reaguja na krecenie regulatorem ustawienia swiatel,
    jesli nie to przy lampach masz wtyczki od silniczków - poruszaj. to dupna
    konstrukcja i latwo sniedzieja styki

  • 6. Data: 2010-03-04 13:33:48
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Odpiąłem akumulator, przed spawaniem wydechu.

    A lamdę też odpiąłeś? Nie przespawałeś podłogi "maszpunkciku" przypadkiem?
    Pospawaj sobie jeszcze zbiornik paliwa "na" samochodzie ;-p

    Pozdrawiam
    p.

  • 7. Data: 2010-03-06 20:25:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 22:17:06 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Światła mi się obniżyły. Jak to możliwe?
    Nie bądź idiotą, nie wspominaj o sondzie lambda i "maszpunto".

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98