  • 1. Data: 2019-04-06 11:13:11
    Temat: Świece i przerwa między elektrodami
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Temat stary jak ja, ale może ktoś mi przypomni o co w tym biega:

    Benzyna 1.2

    Fabryczne świece po 15tys wymieniłem na nowe -wg katalogu mają pasować,
    fabryczne miały odstęp 1mm (po wyjęciu) a nowe mają 0.8mm

    Przedtem na zimnym palił od strzała a na ciepłym gorzej, teraz
    odwrotnie, na zimnym zakręci trochę dłużej a na ciepłym pali od strzała.

    czy to normalne zachowanie po wymianie świec czy też wina odległości?
    jakie będą różnice jeżeli odległość jest mniejsza od zalecanej?

    Ktoś sie zna?

  • 2. Data: 2019-04-06 11:44:28
    Temat: Re: Świece i przerwa między elektrodami
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 06.04.2019 o 11:13, Peter pisze:
> [...]
    >
    > czy to normalne zachowanie po wymianie świec czy też wina odległości?
    > jakie będą różnice jeżeli odległość jest mniejsza od zalecanej?

    ja bym co drugą świece ustawił 0.8 - co drugą 1.0. Któryś cylinder
    zagada na zimnym któryś na ciepłym :)
    ToMasz

  • 3. Data: 2019-04-06 11:47:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-04-06 o 11:44, ToMasz pisze:

    > ja bym co drugą świece ustawił 0.8 - co drugą 1.0. Któryś cylinder
    > zagada na zimnym któryś na ciepłym :)

    A nie lepiej pójść na kompromis i ustawić na 0.9 ?

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2019-04-06 12:06:34
    Od: <9...@3...120634.invalid> (Tom N)

    Irokez w

    > A nie lepiej pójść na kompromis i ustawić na 0.9 ?

    To niewiele da, trzeba mieć dwa komplety świec, na zimny i ciepły silnik i
    odpowiednio zmieniać, ale komplet a nie co drugą :P

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2019-04-06 12:30:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-06 o 11:13, Peter pisze:
> [...]
    >
    > czy to normalne zachowanie po wymianie świec czy też wina odległości?
    > jakie będą różnice jeżeli odległość jest mniejsza od zalecanej?

    A tak bardziej serio to ustaw przerwę na świecy na zalecaną przez
    producenta silnika. Jeżeli fabrycznie miały 0,8, to daj 0,8. Jest do
    tego prosty przyrząd.

  • 6. Data: 2019-04-06 21:09:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Peter pisze tak:

    > czy to normalne zachowanie po wymianie świec czy też wina odległości?
    > jakie będą różnice jeżeli odległość jest mniejsza od zalecanej?

    Wina jest gdzie indziej niż w świecach ponieważ w swoich samochodach
    zawsze zlewałem temat świeć a zapalały od pierwszego strzała.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2019-04-10 09:22:48
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > A tak bardziej serio to ustaw przerwę na świecy na zalecaną przez
    > producenta silnika. Jeżeli fabrycznie miały 0,8, to daj 0,8. Jest do tego
    > prosty przyrząd.

    Czyli szczelinomierz i mlotek :P

    --
    Pzdr

  • 8. Data: 2019-04-10 10:26:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-06 12:06, (Tom N) wrote:

    > To niewiele da, trzeba mieć dwa komplety świec, na zimny i ciepły silnik i
    > odpowiednio zmieniać, ale komplet a nie co drugą :P

    A nie prosciej miec od razu dwa silniki?

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2019-04-10 10:33:22
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 10 Apr 2019 10:26:53 +0200, elmer radi radisson wrote:

    > A nie prosciej miec od razu dwa silniki?

    Lepiej dwa samochody. Jeden do odpalania na zimno, a drugi chodzący non
    stop coby nie wystygł.

    Mateusz

  • 10. Data: 2019-04-10 14:38:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-10 10:33, Mateusz Viste wrote:

    > Lepiej dwa samochody. Jeden do odpalania na zimno, a drugi chodzący non
    > stop coby nie wystygł.

    Na tak niekonwencjonalny pomysl nie wpadlem..

    --

    memento lorem ipsum