  • 1. Data: 2019-04-06 12:55:10
    Temat: vw - nie kreci rozrusznikiem
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Witam,
    VW Passat 2,8 litra V6 benzyna. 170 tys mil na liczniku. Automatyczna
    skrzynia Tiptronix

    Nie kręci rozrusznikiem.
    Akumulator dobry, lampki na desce świeca sie prawidłowo.

    Lampka zielona prawidłowo znika po naciśnięciu butem pedału hamulca.

    Przekręcenie kluczyka w stacyjce w pozycje start nie daje żadnych objawów.

    Jak to diagnozować?
    Jak odróżnić uwalony przekaźnik zasilający bendiks od awarii samej
    stacyjki?

    Gdzie te typy się najczęściej psują?
    Najczęstsze usterki układu zasilania rozrusznika?

  • 2. Data: 2019-04-06 17:28:09
    Temat: Re: vw - nie kreci rozrusznikiem
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-06 o 12:55, Pszemol pisze:
> [...]
    > stacyjki?
    >
    > Gdzie te typy się najczęściej psują?
    > Najczęstsze usterki układu zasilania rozrusznika?

    Szczotki w rozruszniki się zużyły. Rozrusznik do regeneracji.

  • 3. Data: 2019-04-06 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > stacyjki?
    >
    > Gdzie te typy się najczęściej psują?
    > Najczęstsze usterki układu zasilania rozrusznika?

    przyłóż prąd bezposrednio do rozrusznika i bedziesz wiedział czy to
    rozrusznik czy cos innego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 4. Data: 2019-04-06 20:07:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oddaj w koncu na zlom i kup samochod.

  • 5. Data: 2019-04-06 20:57:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Oddaj w koncu na zlom i kup samochod.

    Naprawa pastucha 5 tys zł
    nowy "samochód" 50 tys zł

    hehe to jest logika króli choinek i plaka :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2019-04-06 21:41:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak pastuch warty jest 1000 to tez warto naprawiac za 5000.

  • 7. Data: 2019-04-06 21:49:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > A jak pastuch warty jest 1000 to tez warto naprawiac za 5000.

    Tak bo 45 tys w kieszeni.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2019-04-06 22:19:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niekoniecznie. Ceny samochodow nie zaczynaja sie od piecdziesieciu tysiecy.

  • 9. Data: 2019-04-06 22:54:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-04-2019 o 21:49, PiteR pisze:

    > Tak bo 45 tys w kieszeni.

    Na tydzień czy miesiąc?

  • 10. Data: 2019-04-07 00:23:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Poldek <p...@i...eu> wrote:

    > Szczotki w rozruszniki się zużyły. Rozrusznik do regeneracji.

    Problem z tym że nawet nie słychać kliknięcia bendiksem - jakby stacyjka
    nie wysyłała w ogóle sygnału: ,,przyłącz rozrusznik i nim pokręć trochę.

    Ktos mi tu proponuje puknąć młotkiem w rozusznik, aby sprawdzic czy sie
    zaciął.... :)

    Ktoś wie w ogóle gdzie jest rozrusznik w tym silniku? ATQ