    From: Elektrolot <e...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: System wbudowany i Windows CE
    Date: Fri, 16 Oct 2009 16:43:04 +0200

    Mam w planach budowę urządzenia opartego o ARM9 i chciałbym na tym odpalić Windows
    CE. Zanim się za
    to zabiorę chciałem zasięgnąć informacji związanych z licencją. No właśnie jak jest z
    tą licencją na
    CE? Kupuje sie ją na określony produkt? Ilość sztuk? Jak wygląda sprawa od strony
    użytkownika
    (klienta) gdyby chciał pisać swoje aplikacje na to urządzenie które mu dostarczę?
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów przerabiał ten temat i może podzielić się
    informacjami?