  • 41. Data: 2009-01-03 13:50:16
    Temat: Re: Szczę?liwego Nowego Roku
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-03 01:23:27 +0100, "ArtekGS" <p...@i...pl> said:

    > ***

    Jakieś nowum typograficzne te gwiazdki, podręczniki języka polskiego
    milczą na temat takiej reformy.

    > zajebistymi sprzętam

    Czym się jeździło?

    > byliśmy 2 w Europie

    Po liczebnikach porządkowych stawia się kropkę panie filologu.

    > porducentem motocykli.

    Że kim?

    > również obowiązywa

    Heu?

    > każdy ma poklejona mine

    To chyba nie po naszemu.

    ?

    > Zresztą nie widzę sensu rozmowy z kimś, kto neguje sugestę

    A co to ta "sugesta"?

    > poprawnego wysławiania się w ojczystym języku.

    No ze sobą też raczej nie powinieneś gadać :->

    > Posłużę się staropolskim zwrotem, którego rzecz jasna możesz nie pojąć i
    > powiem ci: "Spierdalaj".

    Ech, pieszczoszek. A ja ci (co się będę wysilał na wciskanie szifta)
    powiem, że jak na tak zagorzałego purystę językowego, to masz pewne
    braki edukacyjne z okolic podstawówki. F7 się zepsuło, czy to może
    tylko skok ciśnienia? :->

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 42. Data: 2009-01-03 18:03:34
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

> [...]
    > powiem, że jak na tak zagorzałego purystę językowego, to masz pewne braki
    > edukacyjne z okolic podstawówki. F7 się zepsuło, czy to może tylko skok

    Klawiatura mi się upiła - w weekendy działa poprawnie tylko do 22.30
    Choć pijana, to przynajmniej ortów nie wali, a jedynie literówki.

    PS. Na wciskanie shift trzeba sobie zasłużyć ;-)

    Pozdr.

Starsze wątki