  • 11. Data: 2009-01-01 11:12:30
    Temat: Re: Szczęśliwego Nowego Roku
    Od: "szmergiel" <g...@g...pl>

    Użytkownik "szmergiel" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gji878$c9f$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    http://wiadomosci.polska.pl/specdlapolski/article.ht
    m?id=91572

    poczytaj sobie o tym i zdaj sobie sprawe jaki jestes ograniczony, heh za
    Twoich czasow ne bylo?
    "Przez wiele lat dysfunkcje były bagatelizowane. Czasem zdarza się to też i
    obecnie. Jednak z dysleksją można żyć. Potwierdzili to znani dyslektycy: A.
    Einstein, W. Churchill, T. Edison, A. G. Bell czy też Leonardo da Vinci."

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 12. Data: 2009-01-01 12:32:48
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > poczytaj sobie o tym i zdaj sobie sprawe jaki jestes ograniczony, heh za
    > Twoich czasow ne bylo?

    I po co ta durna dyskusja?

    Założyciel wątku jest po prostu patentowanym leniem. "Rybaką" napisał źle,
    ale "motocyklistom" napisał dobrze. To po pierwsze. Po drugie - ja mam
    kłopoty ze wzrokiem, więc stosuję okulary. Jeśli ktoś ma kłopoty z pisaniem,
    to powinien stosować korektory napisanego tekstu. Jeśli uważacie się za
    wybrakowanych, to należy wykazać się odrobiną szacunku dla innych i stosować
    "protezy".

  • 13. Data: 2009-01-01 12:57:06
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zwróciłem tylko uwagę. Tolerancja dla nieuków?
    >
    > --
    > McGregor
    czyt.... ja!, ja,!! właśnie ja zauważyłem ten błąd ortograficzny nie kto
    inny tylko JA McGregor jestem "the best" zaraz dokopie założycielowi wątku
    bo ja jestem super i błędów nie popełniam Ja! Ja! McGregor ja to
    zauważyłem.... :((((
    żałosne kolego :(((

  • 14. Data: 2009-01-01 13:03:06
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko JA McGregor jestem "the best" zaraz dokopie założycielowi
    > wątku bo ja jestem super i błędów nie popełniam Ja! Ja! McGregor ja to

    Pierdolisz chłopcze...

    --
    McGregor

  • 15. Data: 2009-01-01 13:04:04
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Przestań trollować.

    Czy Ty? Bo ja na temat. A Ty tak żeby coś napisać. Kto troluje? Zgadnij...

    --
    McGregor

  • 16. Data: 2009-01-01 13:10:45
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    ok! panowie dajcie spokój
    ja z życzeniami noworocznymi a tu "wykształciuchy" o ortografii :( no nie
    spodziewałem się...:(

    mimo to

    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !:)

    dla wszystkich:)

    pozdrawiam

    --
    Pawel L.
    HONDA XL 125, KTM LC4 640

  • 17. Data: 2009-01-01 13:13:34
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-01 14:04:04 +0100, "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> said:

    > Czy Ty? Bo ja na temat.

    Który? Ten z pola "subject" czy ten z opisu TEJ grupy?

    > A Ty tak żeby coś napisać. Kto troluje? Zgadnij...

    Nie muszę zgadywać kto podsyca tą idiotyczną, offtopiczną dyskusję, po
    to tylko, żeby powkurwiać innych i poprzypierdalać się ad personam...
    Drogi trollu.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 18. Data: 2009-01-01 14:41:57
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-01 14:10, Użytkownik pawel napisał:

    > mimo to
    >
    > wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !:)
    >
    > dla wszystkich:)

    Bardzo dziękuję i nawzajem.
    A tak z ciekawości to dlaczego zakładając ten wątek złożyłeś życzenia
    rowerzystom a motocyklistom już nie ? Pomyłka czy celowo prowokujesz ?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-01-01 14:43:05
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    > Nie muszę zgadywać kto podsyca tą idiotyczną, offtopiczną dyskusję, po to
    > tylko, żeby powkurwiać innych i poprzypierdalać się ad personam... Drogi
    > trollu.

    To po chuj się udzielasz w tej dyskusji Drogi Matole?

    --
    McGregor

  • 20. Data: 2009-01-01 15:18:43
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    napisalem ze "wszystkim" prosze nie prowokuj

Starsze wątki