  • 31. Data: 2009-01-01 21:08:55
    Temat: Re: Szczęśliwego Nowego Roku
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-01-01 21:59, Marcin Gardeła napisał (a)::
    > Podepnę się tu, choć mógłbym gdziekolwiek w tym ''wontku''.
    > CZY TO SIĘ DZIEJE NAPRAWDĘ co tu czytam czy to tylko złudzenie?
    Nie dibuła. To nie wasze omamy po corocznym sylwestrowym ochlejstwie. To
    się dzieje tak samo jak blokada torów w Warszawie w grudniu w
    dwatysiąceósmym.

    Nie wiem czy goście nie załapali się na coroczne strajki grudniowe, ale
    wychodzi na to, że tak. Leczą frustracje na prm zamiast porzucać
    kamieniami w siedzibę premiera czy prezydenta.

    --
    MiT

  • 32. Data: 2009-01-01 21:33:38
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-01-01 13:57, pawel napisał (a)::
    > Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > czyt.... ja!, ja,!! właśnie ja zauważyłem ten błąd ortograficzny nie kto
    > inny tylko JA McGregor jestem "the best" zaraz dokopie założycielowi wątku
    > bo ja jestem super i błędów nie popełniam Ja! Ja! McGregor ja to
    > zauważyłem.... :((((

    Pojeździsz ochnaście lat na motocyklach - tylko nie zapomnij zacząć od
    socjalistycznego dwusuwa, to też będziesz debeściakiem.

    --
    MiT

  • 33. Data: 2009-01-01 22:25:44
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    MiT wrote:
> [...]
    > ale wychodzi na to, że tak. Leczą frustracje na prm zamiast porzucać
    > kamieniami w siedzibę premiera czy prezydenta.

    To ten McGregor jest niewyżytym związkowcem?
    Diobeu

  • 34. Data: 2009-01-01 22:32:15
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-01-01 23:25, Marcin Gardeła napisał (a)::

    > To ten McGregor jest niewyżytym związkowcem?
    Ale dlaczego tak niekulturalnie? (c) Stefan S.
    Ja tam nie wiem czy chłopaki są niewyżytymi związkowcami. Gdzieś tam się
    nie wyżyli i odreagowują. Zupełnie nie wiem po co. W dodatku
    przypieprzają się nie do końca.

    MiT

  • 35. Data: 2009-01-01 22:33:11
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-01-01 14:03, McGregor napisał (a)::
    > Użytkownik "pawel" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Pierdolisz chłopcze...

    A dupą ruszał?

    MiT

  • 36. Data: 2009-01-02 12:28:32
    Temat: Re: Szczę?liwego Nowego Roku
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "szmergiel" <g...@g...pl> wrote:

    >Sam jestes nieuk jak nie wiesz, że istnieje coś tekiego jak dysgrafia.

    Istnieje i znane jest od dawna ale bardzo rzadko spotykane;)

    >rażą Cie tak błedy, a nie zwracasz uwagi na treść to moze zmień grupe na
    >jakąś o perfekcyjnych polonistach czy cuuuś.

    Znaczy ze po polsku to juz tylko beda mowic i pisac polonisci?
    Bez jaj, pewnych spraw nie mozemy przeginac.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 37. Data: 2009-01-02 20:31:38
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

    > Znaczy ze po polsku to juz tylko beda mowic i pisac polonisci?
    > Bez jaj, pewnych spraw nie mozemy przeginac.

    *** Niestety obawiam się, że ogólnie się zrobiło dopuszczalne... Żal dupę
    ściska jak się czyta fora, czy chociaż artykuły na portalach.

    Zero znajomości interpunkcji, ortografii, a niektórzy nawet po "studiach"...

    Usprawiedliwienia typu: dysekcja, dysgrafia, dysdupa nie zwalniają od
    myślenia.

    W dzisiejszych czasach wciskasz klawisz F7 i piszesz po polsku. Ale nie
    każdemu na tym zależy.

    Za kilka lat tylko poloniści będą w miarę poprawnie się posługiwać ojczystym
    językiem..

  • 38. Data: 2009-01-02 21:04:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-02 21:31:38 +0100, "ArtekGS" <p...@i...pl> said:

> [...]

    A to po polskiemu jest bez ogonków? :-P

    > *** Niestety obawiam się, że ogólnie się zrobiło dopuszczalne... Żal dupę
    > ściska jak się czyta fora, czy chociaż artykuły na portalach.

    Ależ nie ma obowiązku czytania forumów. Można se sięgnąć do takiego
    Mickiewicza - tak pięknie pisał, szkoda że nie o motocyklach.

    > W dzisiejszych czasach wciskasz klawisz F7 i piszesz po polsku. Ale nie
    > każdemu na tym zależy.

    No szesz kórde, wcisłem pientnanście razów i nic sie nie staneło - czy
    to sie znaczy, rze mam zepsótego kompjótera i gdzie mam wcisnońć rzeby
    naprawić?

    > Za kilka lat tylko poloniści będą w miarę poprawnie się posługiwać ojczystym
    > językiem..

    A za naszych czasów, w trzydzietym czwartym...
    Tak BTW ciekawe czym ci poloniści będą jeździć?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 39. Data: 2009-01-03 00:23:27
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

    > A za naszych czasów, w trzydzietym czwartym...

    *** W '34 się jeździło zajebistymi sprzętam, powstawały idee polskiej
    motoryzacji, a kilkadziesiąt lat później rozkwitł przemysł motoryzacyjny w
    Polsce, do tego stopinia, że byliśmy 2 w Europie porducentem motocykli.

    W dodatku motocylkistów również obowiązywa poprawna i gramatyczna
    polszczyzna...

    Teraz każdy ma poklejona mine z "zachodu" i adekwatnie do posiadanego
    sorzęta się wysławia.
    Zresztą nie widzę sensu rozmowy z kimś, kto neguje sugestę poprawnego
    wysławiania się w ojczystym języku.
    Posłużę się staropolskim zwrotem, którego rzecz jasna możesz nie pojąć i
    powiem ci: "Spierdalaj".

  • 40. Data: 2009-01-03 13:33:32
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    sam pniaku narobiłeś szereg błędów także w myśl tego co napisałeś nie
    odzywaj się więcej...!

Starsze wątki