    From: Warczys <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Szukam chętnych w South Yorkshire
    Date: Sun, 27 Jun 2010 10:11:27 -0700 (PDT)

    Witam po bardzo długiej przerwie.
    Zaczynałem tutaj od 50 poprzez Yamahę Cygnus 125 Teraz jestem
    posiadaczem Yamahy Majestic YP 250. Poczułem nagle ogromną przyjemność
    z jazdy motocyklem. Czy jest tutaj (zwłaszcza w okolicach Barnsley)
    jakiś chętny do polatania w sobotę lub niedzielę po okolicach z w
    miarę spokojnymi prędkościami?
    Pytam, bo niestety mój standardowy plecaczek jest bardzo zajęty dwójką
    pociech, które niestety nie mogą jeszcze robić za plecaczki. Wracając
    do tematu, nudno tak jeździć samotnie, pomimo że radocha z jazdy TYM
    sprzętem jest niewiarygodnia.

    Pozdrawiam i szerokiej drogi życzę.
    Warczys