  • 1. Data: 2020-08-24 12:20:27
    Temat: TME mi się sypie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    TME mi się sypie na FF, też tak macie?
    Po cholere coś zmieniali, działało dobrze.
    Irek.N.

  • 2. Data: 2020-08-24 12:37:48
    Temat: Re: TME mi się sypie
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Mon, 24 Aug 2020 12:20:27 +0200, Irek.N. pisze:
    > TME mi się sypie na FF, też tak macie?
    > Po cholere coś zmieniali, działało dobrze.

    Poklikałem trochę, nie zauważyłem problemów (FF 79.0). Wcześniej
    (jakieś pół roku temu) rzeczywiście miałem taki problem z TME, że przy
    realizacji zamówienia kazał się zalogować, po czym przekierowywał na
    stronę główną, po czym znów kazał się logować. Czyszczenie
    cache/historii nie pomagało. Po jakimś czasie usterka ustąpiła.

    k.

  • 3. Data: 2020-08-24 17:39:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 24 Aug 2020 12:20:27 +0200, "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    wrote:
    > Po cholere coś zmieniali, działało dobrze.

    Najczęściej zadawane pytanie tuż przed upadkiem cywilizacji
    technicznej.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-08-24 18:52:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f439456$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irek.N. pisze tak:

    > Po cholere coś zmieniali, działało dobrze.

    Trzeba się wykazywać za co się bierze pienionszki.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2020-08-24 19:59:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-08-24 o 12:20, Irek.N. pisze:
    > TME mi się sypie na FF, też tak macie?
    > Po cholere coś zmieniali, działało dobrze.
    > Irek.N.
    Na operze działa dobrze :)

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2020-08-24 21:04:44
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Na operze działa dobrze :)

    Ja zalogowałem się na Cr, w efekcie dostałem gustowne 404 na pół strony,
    ale o dziwo mnie nie wylogował! Czary Panie, czary.
    Na cholerę zmieniali, było czytelniej niż teraz. Chociaż jak sobie teraz
    myślę, samo zamówienie poszło już bez problemu, a i opcje do wyboru był
    ładnie poukładane. Tia...

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2020-08-25 10:08:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/08/2020 17:52, PiteR wrote:
    > in <news:5f439456$0$514$65785112@news.neostrada.pl>

    > Trzeba się wykazywać za co się bierze pienionszki.

    No programista to jedyny zawod na swiecie gdzie sie dostaje kase za to
    co sie spierdolilo poprzednio.

  • 8. Data: 2020-08-25 10:24:32
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    On 25.08.2020 10:08, K wrote:

    > No programista to jedyny zawod na swiecie gdzie sie dostaje kase za to
    > co sie spierdolilo poprzednio.

    Zapomniałeś o mechaniku samochodowym :-)

  • 9. Data: 2020-08-25 10:30:49
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-25 o 10:24 +0200, Zbych napisał:

    > Zapomniałeś o mechaniku samochodowym :-)

    i lekarzach, politykach, urzędnikach...

    Mateusz

  • 10. Data: 2020-08-27 17:21:45
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-08-24 o 21:04, Irek.N. pisze:

> [...]
    > Na cholerę zmieniali, było czytelniej niż teraz. Chociaż jak sobie teraz
    > myślę, samo zamówienie poszło już bez problemu, a i opcje do wyboru był

    A mi się zainstalował bez pytania Microsoft Edge i od tego czasu FF
    jakby inaczej działał.
    Na stronie TME nie próbowałem więc się konkretnie nie wypowiadam.