  • 11. Data: 2010-08-18 08:01:38
    Temat: Re: TNK od wrze?nia ?
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > ostatnio rozmwialem z kolega z UK, i mowil cos w tym stylu, ze majac
    > podpisana umowe na komorke/tv/internet i nie daj Boze straciles prace
    > i nie mozesz oplacac abonamentow, to w UK jest takie prawo, ze mozesz
    > odstapic od umowy bez wiekszych konsekwencji!.

    Kilka miesięcy temu była chyba taka promocja w MediaMarkt, że jak się
    kupowało np. TV na raty a potem straciło pracę, to można było oddać.
    Dokładnie nie pamiętam szczegółów.

  • 12. Data: 2010-08-29 14:46:14
    Temat: Re: TNK od września ?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-14 10:25, zho pisze:

    > A inne platformy, to swiete sa? Tez zmieniaja co jakis czas regulamin i
    > cennik, robia wesole promocje po ktorych, jesli klient nie doczytal tego
    > drobnym druczkiem albo ma "pecha" bo cos sie w systemie nie
    > zarejestrowalo zostaje z fakturami na ktore niekoniecznie go stac.
    > Zatem, wyluzuj, TNK ma podstawowa zalete polegajaca na tym ze jak nie
    > zaplacilem przedluzenia to mi zaden Kruk czy inna cholera nie przyjdzie
    > windykowac tych pieniedzy. Zostaly mi te programy co powinny i calkiem
    > fajny tunerek z dziadowskim pilotem.

    TNK to typowa wypierdolka, sprzedawali karty
    które miały odbierać TVP za darmo "po wsze czasy"
    Po 3 miesiącach wyłączyli całkowicie 40-50 tys kart
    i powiedzieli że zmieniają zasady.

    JAK TO NAZWAĆ JAK NIE WYPIERDOLKA?

    Tomy M.

  • 13. Data: 2010-08-29 17:30:53
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > TNK to typowa wypierdolka, sprzedawali karty
    > które miały odbierać TVP za darmo "po wsze czasy"
    > Po 3 miesiącach wyłączyli całkowicie 40-50 tys kart
> [...]

    możesz podać źródło ,ja dla swojej Mamy wykupiłem jakoś tak w połowie marca,
    po okresie (chyba 3 miesiące) pozostały podstawowe które miały działać do
    2016r
    jeszcze działają ,wyłączą je? kiedy?

    Arek.

  • 14. Data: 2010-08-30 05:24:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > po okresie (chyba 3 miesiące) pozostały podstawowe które miały działać do

    źródło to jego mózg.
    trzeba czytać. ci co aktywowali przed 1.04 mają
    te kanały bez opłaty do 2016. jak sam podałeś.
    nie na zawsze, a reszta na rok od doładowania.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 15. Data: 2010-08-30 07:39:33
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > źródło to jego mózg.
    > trzeba czytać. ci co aktywowali przed 1.04 mają
    > te kanały bez opłaty do 2016. jak sam podałeś.
    > nie na zawsze, a reszta na rok od doładowania.

    uff to dobrze bo ludzie zrobili by niezłą zadymę

    Arek.

  • 16. Data: 2010-08-30 13:26:27
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 29 Aug 2010 19:30:53 +0200, "Arek." <a...@a...2a.pl>
    wrote:

> [...]

    stare aktywowane karty - to dziala do 2016 roku
    nowe aktywacje od 01.04.2010 to 1 rok po wyexpirowaniu sie zaplaty.
    Czyli jak zasililes na 6 miesiecy i nie doladowales, to zaczeli liczyc
    12 miesiecy po tych 6 miesiacach. Ja znajac zmiane regulaminu,
    zakupilem karte 31.03 i udalo mi sie ja aktywowac w tym samym dniu,
    wiec jestem jeszcze na starych zasadach.

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2010-10-10 20:17:30
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Czyżby Polsat wstawili do TnK bo w reklamie telewizyjnej reklamuja Polsat a
    na stronie tego nie ma.

  • 18. Data: 2010-10-10 20:30:39
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-10-10 22:17, Darek pisze:

    > Czyżby Polsat wstawili do TnK bo w reklamie telewizyjnej reklamuja
    > Polsat a na stronie tego nie ma.

    Pewnie chodzi o odbiór przez dvb-t w tunerze tnk hd.

  • 19. Data: 2010-10-11 08:58:23
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości

    > Pewnie chodzi o odbiór przez dvb-t w tunerze tnk hd.

    Lepiej powiedzieć ze jest jak i tak nie kazdy bedzie w chwili obecnej miał
    :)