  • 1. Data: 2021-01-09 21:42:17
    Temat: TP-Link Archer TX50E AX3000 Wi-Fi 6
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    TP-Link Archer TX50E AX3000 Wi-Fi 6

    https://www.amazon.co.uk/dp/B08759X3F8
    https://www.tp-link.com/uk/support/download/archer-t
    x50e/#Driver

    Czy naprawdę nie da się nic zrobić zeby używać tej karty pod win 8.1

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-01-10 02:00:09
    Temat: Re: TP-Link Archer TX50E AX3000 Wi-Fi 6
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-01-09 o 21:42, PiteR pisze:
> [...]
    x50e/#Driver

    > Czy naprawdę nie da się nic zrobić zeby używać tej karty pod win 8.1

    Sterowniki dla Win 10 nie działają pod Win 8?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2021-01-10 02:48:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ffa519a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    user Krystek pisze tak:

    x50e/#Driver

    > Sterowniki dla Win 10 nie działają pod Win 8?

    tzn?

    w w10 ta karta ma takie drv we właściwościach

    Netwfw10.dat
    Netwtw10.sys
    vwifibus.sys
    IntelIHVRouter08.dll

    wskazanie ich w w8.1 nic nie daje.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2021-01-10 11:20:37
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 10 sty 2021 w
    news:XnsACAE126F28920PanElektronik@127.0.0.1 napisałeś/aś:

> [...]
    x50e/#Driver

    > tzn?
    >
    > w w10 ta karta ma takie drv we właściwościach

    Rozumiem, że zainstalowałeś ją pod w10. To sprawdź w menagrze urządzeń
    jej hwid(idenytfikator sprzętu) i poszukaj całość albo pierwsze
    segmenty tutaj https://drp.su/en/catalog

    > Netwfw10.dat
    > Netwtw10.sys
    > vwifibus.sys
    > IntelIHVRouter08.dll
    >
    > wskazanie ich w w8.1 nic nie daje.

    Bo to chyba ma być inf czy ini. Można jeszcze wyeksportować stery spod
    10 i spróbować ich w ósemce. Jest jakieś polecenie do tego, ale ja to
    robię programem Dism++ Kiedyś w podobnej sytuacji, z jakimś starym
    skanerem, działał sposób zmiany w rejestrze wersji systemu na
    odpowiedni np. W7 na W2000 i stare stery instalowały się w nowszym
    systemie.

  • 5. Data: 2021-01-10 12:53:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ffad4f5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    user pueblo pisze tak:

    > Rozumiem, że zainstalowałeś ją pod w10. To sprawdź w menagrze
    > urządzeń jej hwid(idenytfikator sprzętu) i poszukaj całość albo
    > pierwsze segmenty tutaj https://drp.su/en/catalog

    tak, pod w10 karta śmiga jak złoto

    PCI\VEN_8086&DEV_2723&SUBSYS_00848086&REV_1A

    https://drp.su/en/hwids/PCI%5CVEN_8086&DEV_2723?os=w
    indows-8.1-x64

> [...]
    > jakimś starym skanerem, działał sposób zmiany w rejestrze wersji
    > systemu na odpowiedni np. W7 na W2000 i stare stery instalowały

    do folderu skopiowałem sobie takie pliki z w10
    w nadziei że w81 coś wyłowi sobie z nich

    Contents of folder: L:\drv\drv karta wifi z win10

    Date Time Attrib Bytes File name
    ---------- -------- ------ ---------------- --------

    L:\drv\drv karta wifi z win10
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 1,062,232 IntelIHVRouter08.dll
    2019-12-07 Sat 09:07:52 A----- 6,694 netvwifibus.inf
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 24,402,608 Netwfw10.dat
    2020-10-10 Sat 23:57:24 -D----
    netwtw08.inf_amd64_e91deb476058dc1c
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 5,627,736 Netwtw10.sys
    2019-12-07 Sat 09:08:14 A----- 29,184 vwifibus.sys
    -------------------
    31,128,454 5 Files

    L:\drv\drv karta wifi z win10\netwtw08.inf_amd64_e91deb476058dc1c
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 1,062,232 IntelIHVRouter08.dll
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 2,615,932 Netwfw08.dat
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 24,402,608 Netwfw10.dat
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 65,063 Netwtw08.cat
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 777,292 Netwtw08.INF
    2020-10-10 Sat 23:57:24 A----- 394,948 netwtw08.PNF
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 8,819,544 Netwtw08.sys
    2020-09-10 Thu 15:08:46 A----- 5,627,736 Netwtw10.sys
    -------------------
    43,765,355 8 Files

    --
    Piter

  • 6. Data: 2021-01-10 17:16:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-10 o 02:48, PiteR pisze:
> [...]
    x50e/#Driver

    > tzn?
    >
    > w w10 ta karta ma takie drv we właściwościach

    Wrzuć te pliki do Windows -System.
    Poszukaj pliku .inf tej karty i wrzuć do Windows-inf
    Sprawdż we właściwościach tej karty kto ma uprawnienia.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-01-11 01:35:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-01-10 o 12:53, PiteR pisze:
> [...]
    >

    > do folderu skopiowałem sobie takie pliki z w10
    > w nadziei że w81 coś wyłowi sobie z nich
    >
    > Contents of folder: L:\drv\drv karta wifi z win10

    Sprawdź jeszcze programem DriverStore Explorer -
    <https://github.com/lostindark/DriverStoreExplorer/r
    eleases> jakie masz
    w systemie w ogóle sterowniki dla danego sprzętu. U siebie na komputerze
    Windows 7 Pro 64-bit właśnie walczę, by zaktualizować sterowniki audio
    Realteka, bo stary sterownik jest z 2012 roku, a jest też i nowszy dla
    mojego modułu audio dla płycie (ALC662). Automatyczna aktualizacja
    sterowników nie działa dla tego sprzętu i jeśli mam ochotę zmieniać
    cokolwiek to mogę zrobić to jedynie ręcznie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/