  • 1. Data: 2021-03-11 12:58:48
    Temat: TP5410 (1A lithium battery charging and 5V/1A boost control chip) - uwagi
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć.

    Postanowiłem sobie zrobić podtrzymanie zasilania na układzie TP5410,
    akurat potrzebowałem takiego na 5V.
    Są dwie rzeczy na które warto zwrócić uwagę:
    - układ generujący napięcie 5V wyłącza się gdy pojawi się napięcie
    wejściowe i na wyjściu mamy ~ napięcie z baterii.
    Na pewno jest to gdzieś opisane krzaczkami, ale zasugerowałem się tym,
    że podają napięcie wejściowe 4-10V i myślałem, że w całym tym zakresie
    na wyjściu mamy 5V,
    - po wyłączeniu zasilania gdy startuje przetwornica napięcie wyjściowe
    przy braku obciążenia potrafi skoczyć i do 6,3V, trochę dużo i warto o
    tym pamiętać.

    --
    AWa.