  • 1. Data: 2011-01-13 14:47:01
    Temat: TV LCD a tor analogowy
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    Witam,

    interesuje mnie następująca sprawa z odbiorem analogowym w OTV LCD.
    Wiadomo, że matryca LCD sterowana jest cyfrowo, więc sygnał analogowy
    musi być przepuszczony przez ADC. W związku z tym ADC na pewno ma 3
    kanały wizji, żeby obsłużyć analogowe RGB lub YPrPb.

    1. Natomiast jak wygląda sprawa z wejściem Composite? Czy jest ono
    analogowo rozkładane do Y+C, następnie na analogowy dekoder PAL do YPrPb
    i dopiero do ADC, czy może sygnał Composite jest podawany na jedno z
    wejść ADC i reszta obrabiana jest cyfrowo???

    2. Sprawa wejścia S-Video jest podobna jak Composite - albo jest
    analogowy dekoder PAL i dopiero potem ADC, albo wrzucamy Y+C na dwa
    kanały ADC i obrabiamy cyfrowo. Której z tych opcji się używa?

    3. Wyjście m.cz. tunera analogowego podpada pod przypadek 1. lub 2.

    4. A co z dźwiękiem analogowym? Jest wrzucany na osobne kanały ADC a
    potem ponownie DAC, czy idzie wprost do analogowego wzmacniacza fonii?

    Dzięki za pomoc,

    --
    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 2. Data: 2011-01-14 16:18:13
    Temat: Re: TV LCD a tor analogowy
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    polecam zobaczyć datasheet układu ADV7840 (
    http://www.datasheetarchive.com/Indexer/Datasheet-08
    2/DASF0043454.html )
    Bo to jest chyba wszystko co ma TV LCD.

    Jest tam ładny rysuneczek "pokaż kotku co masz w środku".

  • 3. Data: 2011-01-14 17:14:32
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-01-14 17:18, sundayman pisze:

> [...]
    2/DASF0043454.html )
    > Bo to jest chyba wszystko co ma TV LCD.
    >
    > Jest tam ładny rysuneczek "pokaż kotku co masz w środku".

    Dzięki, to trochę wyjaśniło sprawę.

    --
    Pozdrawiam,

    Tomek