  • 1. Data: 2011-01-12 20:21:25
    Temat: Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam, przepraszam, być może było, ale w związku z kolejnymi przypadkami
    bestialskiego traktowania i mordowania zwierząt (dzisiejsza sprawa
    przejechania psa przez pociąg),

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/lubelski
    e-makabryczna-zabawa-na-torach,1,4104585,region-wiad
    omosc.html

    zwracam się z prośbą o podpisanie petycji:
    http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-w-sprawi
    e-zmiany-prawa-bezwzgledne-pozbawienie-wolnosci-za-z
    necanie-sie-nad-zwierzetami/125

    lub krócej:
    http://tnij.org/jw4u
    http://tnij.com/2FfNY
    http://skroc.com/16f

    Zmieńmy prawo, niech ci zwyrodnialcy zostaną ukarania bezwzględną karą
    pozbawienia wolności - obecnie prawo przewiduje taką karę, ale nigdy nie
    jest stosowana.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

    ps. Proszę przekażcie informację i linki dalej!

  • 2. Data: 2011-01-12 20:49:53
    Od: "+-" <+...@t...pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz
    >

    > ps. Proszę przekażcie informację i linki dalej!

    Ten idiota nie wiedział co robi.
    W ostatniej chwili się zorientował i jakoś zdołał odskoczyć. Pies został na
    torach.
    Z wypowiedzi widać, że wolał byś aby było odwrotnie.
    Skąd tyle nienawiści do ludzi?

  • 3. Data: 2011-01-12 21:30:12
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:igl2g0$lj5$...@i...gazeta.pl,
    G.K. <g...@g...pl> nastukał:
> [...]
    > http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-w-sprawi
    e-zmiany-prawa-bezwzgledne-pozbawienie-wolnosci-za-z

    bardzo chętnia jak wystosujecie równeiż petycję zakazującą trzymania psów w
    blokach (to oczywiste bestialstwo wobec zwierząt i ludzi wdeptujących w ich
    odchody) jak również bezwzględnego sprzatania po zwierzętach przez ich
    właścicieli.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-01-12 21:44:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > psów w blokach (to oczywiste bestialstwo wobec zwierząt i ludzi
    > wdeptujących w ich odchody) jak również bezwzględnego sprzatania po

    Podpisuje sie "obiema recami". Ten gosc to nadaje sie na pacjenta szpitala dla
    umyslowo chorych. Nie znecal sie przeciez a sposob na pozbycie sie psa raczej
    malo ciekawy.

    "Lepszy" byl ten fi.t ktory naklanial 3lata do znecania sie nad koteczka. Ten
    robil to zupelnie swiadomie ale juz ma wladze na karku.

    Mnie bardziej ciekawi na ilu przejazdach PKP ma zamontowany monitoring? Jakas
    nowosc dla mnie...

  • 5. Data: 2011-01-12 21:51:13
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 12.01.2011 22:30, VSS pisze:
    ntg

    > bardzo chętnia jak wystosujecie równeiż petycję zakazującą trzymania
    > psów w blokach (to oczywiste bestialstwo wobec zwierząt
    To co w przypadku przeprowadzki do bloku? Psa do schroniska? Czy uśpić?

    > jak również bezwzględnego sprzatania po
    > zwierzętach przez ich właścicieli.
    To już jest, zagrożone całkiem wysoką grzywną, nie wiedziałeś? Problemem
    jest, że straż miejska się nie będzie przecież psim gównem zajmować...

    Michoo

  • 6. Data: 2011-01-13 00:12:26
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    VSS pisze:

    > (...) i ludzi
    > wdeptujących w ich odchody) jak również bezwzględnego sprzatania po
    > zwierzętach przez ich właścicieli.

    Wystarczy egzekwować zakaz chodzenia po trawnikach i problem wdeptywania
    zniknie... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 7. Data: 2011-01-13 04:18:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G.K." <g...@g...pl> wrote in message
    > Witam, przepraszam, być może było, ale w związku z kolejnymi przypadkami

    Nie spamuj wszystkich grup. Takie petycje są nic nie warte.

  • 8. Data: 2011-01-13 06:35:20
    Od: "JJJK" <j...@p...onet.pl>

    Dykus <d...@s...wp.pl> napisał(a):
    > Witam,
    > Wystarczy egzekwować zakaz chodzenia po trawnikach i problem wdeptywania
    > zniknie... ;)

    Zwłaszcza, że zakazu już nie ma ;)

    Janusz

  • 9. Data: 2011-01-13 10:38:02
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:igl2g0$lj5$1@inews.gazeta.pl,
    G.K. <g...@g...pl> nabazgrał:
    (ciap)
    > Zmieńmy prawo,

    ROTFL
    >niech ci zwyrodnialcy zostaną ukarania bezwzględną karą
    > pozbawienia wolności
    IMO powinno to pozostać w gestii sądu.

    > - obecnie prawo przewiduje taką karę, ale nigdy
    > nie jest stosowana.
    ROTFL

    Trzeba używać mózgu w czasie wyborów, a nie petycje słać "na Berdyczów"!

    --
    Włodek

  • 10. Data: 2011-01-13 10:41:01
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:igl7oi$tvf$1@news.onet.pl,
    Michoo <m...@v...pl> nabazgrał:
    > W dniu 12.01.2011 22:30, VSS pisze:
    > ntg

    > To co w przypadku przeprowadzki do bloku? Psa do schroniska? Czy
    > uśpić?

    Uspić nie wolno ZTCW.

    > To już jest, zagrożone całkiem wysoką grzywną, nie wiedziałeś?

    > Problemem jest, że straż miejska się nie będzie przecież psim gównem
    > zajmować...

    I to jest właśnie problem, brak egzekwowania obowiązującego prawa, bądź
    najgorsza możliwość - egzekwowanie wybiórcze :/

    --
    Włodek