  • 1. Data: 2009-07-07 12:08:23
    Temat: TV walnął od pioruna. Da się reanimować?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Parę dni temu walnął piorun w słup obok domu i popaliło wszystko.

    TV to Panasonic 32 cale kineskopowy (5-letni)

    Włącza się, można sobie włączyć menu, poprzełączać funkcje :-)

    Serwisant orzekł, że popaliło jakieś 2 moduły, które kosztują po 600 zł i
    nie warto.

    Przez eurołącze też się nie da :-(

    Tak sobie myślę, że szkoda wywalić TV i może by jakoś do czegoś wykorzystać?

    Może wywalić tą całą elektronikę cyfrową i wstawić analogową?

    Macie jakieś pomysły do czego można toto wykorzystać?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-07-07 12:46:52
    Temat: Re: TV walnął od pioruna. Da się reanimować?
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Agent 0700 pisze:
    > Witam
    >
    > Parę dni temu walnął piorun w słup obok domu i popaliło wszystko.
    >
    > TV to Panasonic 32 cale kineskopowy (5-letni)
    >
    > Włącza się, można sobie włączyć menu, poprzełączać funkcje :-)

    Czyli uszkodzony procesor wizji.

    > Serwisant orzekł, że popaliło jakieś 2 moduły, które kosztują po 600 zł i
    > nie warto.

    To był serwisant Panasonica czy z niezależnego warsztatu? Jeśli to
    pierwsze, to zapytaj jeszcze w warsztacie bez wielkiego logo Panasonic.

    > Może wywalić tą całą elektronikę cyfrową i wstawić analogową?
    >
    > Macie jakieś pomysły do czego można toto wykorzystać?

    To już prędzej sprzedaj go na części - masz sprawny kineskop i blok
    trafopowielacza - coś mogą być warte.

  • 3. Data: 2009-07-07 12:55:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Agent 0700 sporządił notatkę:

    > Tak sobie myślę, że szkoda wywalić TV i może by jakoś do czegoś wykorzystać?
    >
    > Może wywalić tą całą elektronikę cyfrową i wstawić analogową?
    >
    > Macie jakieś pomysły do czego można toto wykorzystać?

    09.html

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2009-07-07 13:23:25
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Czyli uszkodzony procesor wizji.

    Właśnie :-(

    > To był serwisant Panasonica czy z niezależnego warsztatu? Jeśli to
    > pierwsze, to zapytaj jeszcze w warsztacie bez wielkiego logo Panasonic.

    Niezależny warsztat.

    > To już prędzej sprzedaj go na części - masz sprawny kineskop i blok
    > trafopowielacza - coś mogą być warte.

    Nie chcieli w tym warsztacie :-(

    Na alledrogo próbować?

  • 5. Data: 2009-07-07 13:29:01
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > To już prędzej sprzedaj go na części - masz sprawny kineskop i blok
    > trafopowielacza - coś mogą być warte.

    Właśnie przeglądam aukcje i widzę, że jest TV Panasonic, który ma uszkodzony
    kineskop, ale elektronicznie jest sprawny. Da się to ożenić?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2009-07-07 14:10:05
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Parę dni temu walnął piorun w słup obok domu i popaliło wszystko.

    Pomijając całą kwestię "warto-nie warto naprawiać" powiem, że na pewno warto
    wystąpić do ENEI o odszkodowanie. Złóż papier i sprawa nabierze mocy. Oni są
    ubezpieczeni i bardzo często udaje się kasę odzyskać :-).

  • 7. Data: 2009-07-07 14:13:42
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Właśnie przeglądam aukcje i widzę, że jest TV Panasonic, który ma uszkodzony
    > kineskop, ale elektronicznie jest sprawny. Da się to ożenić?

    Ten sam model? Bo Panasonic Panasonicowi nierowny. Ewentualnie trzeba by
    zerkac na numer chasis. Rzuc haslo na www.elektroda.pl. Tam siedza
    fachowcy. Ale musisz podac konkretne symbole TV.

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-07-07 15:57:50
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,64096
    09.html

    :)

    Włodek

  • 9. Data: 2009-07-07 16:46:39
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pomijając całą kwestię "warto-nie warto naprawiać" powiem, że na pewno
    warto > wystąpić do ENEI o odszkodowanie.

    na pewno warto przeczytać umowę...

    e.

  • 10. Data: 2009-07-07 20:23:58
    Od: a...@p...pl

    wiele lat temu mojego Philipsa uszkodzilo przepiecie od pioruna, a tv
    byl na gwarancji. Moj kolega mial kolege,co ten mial kolege, co mial
    kolege........... w serwisie i wymienili plyte na gwarancji. TV gra do
    dzisiaj

    --
    ThinkXtra