  • 1. Data: 2021-07-08 08:28:58
    Temat: VoLTE & VoWiFi w Heyah 01
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    czy ktoś z Was korzysta z tytułowej oferty? Zgodnie z informacjami w FAQ,
    subskrybenci mieli mieć włączaną możliwość korzystania z obu usług. Mi do dziś nie
    udało się ich uruchomić. A przy wysłaniu SMSa tak w ofertach T-Mobile przychodzi
    zwrotka o braku usługi w tej taryfie.
    Działa to więc, czy nie?

    Mam wrażenie, że jedyną zaletą tej oferty jest jedna z niższych taryf i wysoka paczka
    Internetu w roamingu, ale w obecnym czasie korzystanie z niej jest nieco ograniczone.
    W porównaniu z Flex nie ma także tego głupiego wymogu zakupu paczki aby wykonać
    jedno połączenie zagraniczne.

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2021-08-05 10:57:26
    Temat: Re: VoLTE & VoWiFi w Heyah 01
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 8 lipca 2021 o 08:28:59 UTC+2 Mac Ka napisał(a):

    Mija kolejny miesiąc i nadal nie działa.

    MK

  • 3. Data: 2021-08-12 08:47:09
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 5 sierpnia 2021 o 10:57:28 UTC+2 Mac Ka napisał(a):

    > Mija kolejny miesiąc i nadal nie działa.

    VoLTE i VoWiFi ruszylo, korzystam juz od 2 dni :).

    MK